Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jaha.. Då var det bestämt.. :) Ska köpa mig en treåring som jag fastnat för. Men nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra med...
2
Svar
30
· Visningar
3 795
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Jag kommer förmodligen bli Islandshästägare inom snar framtid. Nu är jag intresserad av två olika stall där dom har Islandshästar och...
2
Svar
36
· Visningar
5 812
Senast: Linnea_
·
Ekonomi & Juridik Någon som är återförsäljare av kraftfoder ? Har funderat en del på att börja med detta som en bisyssla till min andra verksamhet, men...
Svar
3
· Visningar
1 712
Senast: Mariaauto
·
Ekonomi & Juridik I vinter har jag ett par platser över på lösdriften, och skulle gärna vilja ha ett par helinackorderingar. Men allra helst skulle jag se...
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag skall med all sannolikhet att köpa en 2-åring som hittills varit oförsäkrad. Med andra ord så kan jag välja bolag fritt. Men vad...
2
Svar
22
· Visningar
2 857
Senast: Tingeling
·
Hästmänniskan Säg att ni har en box i ett stall och ni trivs med den boxen. Sedan säger stallägaren att du eventuellt måste byta box och den nya boxen...
2
Svar
37
· Visningar
4 873
Senast: Chilodeur
·
Hästmänniskan Jag har några hästar som jag letar nytt stall åt. Problemet är att det verkar jättesvårt att hitta något vettigt :crazy: Antingen är...
2
Svar
20
· Visningar
3 645
Senast: skiesabove
·
Gnägg Ni har säkert sett att SVT har öppnat sitt arkiv och lagt upp gamla klassiker. För oss hästbitna finns Den tredje lyckan, Till häst och...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: gunhild
·
Gnägg ....ska nu samlas här:D Gärna med författare,då jag inte minns alla :d Blue eye,det skygga stoet Sharon wagner Britta rider...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 423
Senast: Zakuro
·
Ekonomi & Juridik Är det någon av er som läst JI:s gästkrönika i senaste Ridsport där han skriver om konsumtköplagen och hästar. Dvs en näringsidkare v/s...
2
Svar
30
· Visningar
4 442
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Hej, Såg att min förra tråd blev borttagen, och det är helt okej. Jag postade ju i fel kategori. Den här tråden är nog lite...
Svar
6
· Visningar
2 055
Ekonomi & Juridik Vi har stora vattenkar i vinterhagarna som vi fyller med en lång slang från stallet, vilket funkar bra så länge det inte fryser, vilket...
Svar
13
· Visningar
5 288
Anläggning Är det nån som har en stallgång (eller haft) som bara är 1,9-2 meter? Skötsel kommer att ske i gången, inga täckeshängare etc kommer...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 098
Senast: Lobelia
·
Gnägg När startar ponnyakuten? Brukar inte det vara så här dags? Eller har jag missat det iår? /B
Svar
11
· Visningar
3 118
Senast: TryMe
·
Hästmänniskan Hejsan Jag är gravid i 8:e veckan (7+3) med första barnet och läser runt lite om ridning och graviditet. Olika åsikter finns precis...
2
Svar
28
· Visningar
8 388
Senast: JustMe
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett litet stall med två hästar, ett varmblod och en mini shettis. Just nu har vi stukalagring (tror det heter så). Alltså vi...
Svar
10
· Visningar
2 461
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Då min iPhone håller på att ge upp är jag på jakt efter en ny mobiltelefon. Vill dock ha en mobiltelefon som är TÅLIG men ändå en...
2
Svar
31
· Visningar
3 709
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Ja både nuvarande och tidigare - var det genom annons på internet, kände ni någon, var det genom en anslagstavla eller något annat? :)
2
Svar
25
· Visningar
2 390
Senast: Bri
·
Gnägg Jag ska visa min treåring på söndag och läser att tygeln gärna kan vara delad av säkerhetsskäl. Jag kan inte för mitt liv fatta vad det...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: JeayL
·
Gnägg Nån mer som sett filmen? Är filmat från en djurpark här i Sverige när en björn matas med ett hästhuvud. Jag brukar inte vara så...
Svar
12
· Visningar
1 738
Senast: Zakuro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp