Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag behöver lite tips :). Skulle vilja köpa en present till min medryttarhäst, en hästfarbror i sina bästa år. Problemet är att han har...
Svar
7
· Visningar
1 515
Senast: Buck
·
Anläggning Hur löser ni det med en häst som ska stå på boxvila som inte direkt är duktig på att stå själv? Jag har en sådan, och har då varvat...
2
Svar
22
· Visningar
4 570
Svar
0
· Visningar
139
Senast: bogna
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: bogna
·
Anläggning Nu ska våra sommarhagar snart stängas för säsongen och det har varit ovanligt lite gräs i år, eftersom många hästar har stannat hemma i...
2
Svar
21
· Visningar
4 256
Senast: mackan
·
Gnägg Hej ! :) Jag har nu bestämt mig för att köpa ett föl. Har ridit i sju år och har ridit in en annans unghäst tidigare, alltså blir detta...
Svar
2
· Visningar
886
Ekonomi & Juridik Jag har köpt en häst där alla papper skall vara inlämnade för pass, och i köpekontraktet står "Hästens registreringshandlingar är...
Svar
5
· Visningar
1 321
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar om någon har erfarenhet av vad som gäller när en häst sparkar en människa? Jag har Folksam och de har ju en olycksförsäkring...
2
Svar
29
· Visningar
4 396
Senast: Pali
·
Gnägg On Time H-C, valack född 09 efter Cartier-Marwin.
Svar
0
· Visningar
127
Gnägg On Time H-C, valack född 09 efter Cartier-Marwin
Svar
0
· Visningar
109
Gnägg On Time H-C, valack född 09 efter Cartier-Marwin
Svar
0
· Visningar
125
Gnägg Behöver bara skriva av mig lite... Har en längre tid letat efter Hästen med stort H till dottern snart 12 år. För nån månad sen...
2
Svar
29
· Visningar
4 780
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Ja, jag har helt enkelt nyfiken på hur folk köper häst och varför det blev just den individen! Hur gjorde du ditt val?
5 6 7
Svar
126
· Visningar
20 136
Senast: shampiz
·
Hästmänniskan Jag har haft ute annons om medryttare åt min häst. MIn häst är en liten häst, och jag har bara fått svar från barn ungdomar. Vad har...
2
Svar
23
· Visningar
5 439
Senast: shampiz
·
Gnägg Hästar är som de flesta vet våra allra bästa vänner, men det ni kanske inte tänkt på är att de kan vara riktigt ondskefulla också...
2
Svar
36
· Visningar
5 372
Senast: Tuija
·
Gnägg Tror ni på detta fenomen med trollflätor i hästars manar? Pålle hade nån slags fläta/knuta idag så började tänka på det. Eller beror...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Anna37
·
Ekonomi & Juridik Har i sommar ett elaggregat som slått ut vår TV, blir "pixlar" eller hur man säger. Finns el i hagen, så där fungerar det. Har haft det...
Svar
7
· Visningar
2 555
Ekonomi & Juridik Har sedan i februari gått i hästköpar-tankar. Hästen i fråga ägs av en kompis till mej och vi har pratat om att jag skulle köpa den...
Svar
11
· Visningar
2 522
Senast: Lena_B
·
Ekonomi & Juridik Hej! Är det någon som har erfarenhet av bolagsformen SUF? Det finns många fördelar med det, det vet jag, men hur upplevde ni det? Om...
Svar
8
· Visningar
1 698
Ekonomi & Juridik Jag är lite orolig för att jag har fått en häst dumpad hos mig. Jag blev kontaktad av en person som undrade om jag kunde ta deras häst...
2
Svar
24
· Visningar
6 569
Senast: aramis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp