Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
167
Svar
0
· Visningar
145
Gnägg Hej hörrni! Vi är trots allt en del medlemmar här. Vilket i sin tur ger oss en kavalkad av diverse tips! Allt ifrån husmorstips om hur...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: saffran
·
Gnägg Är det inte dags för årets julhälsningar? Även om vi inte har någon snö här i Örebro så kommer julen ändå. God jul från mig och bästa...
2
Svar
20
· Visningar
2 898
Senast: Niki
·
Hästmänniskan Boken är höjd till skyarna av bla Ridsport och även på nätet av de som läst den. Men jag måste säga att jag blev lite besviken. Boken...
Svar
17
· Visningar
2 397
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hur är den perfekta stallplatsen enligt er? Vad är viktigast för er när ni letar stallplats? Vad kan ni tänka er att kompromissa med?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 773
Anläggning Jag vill samla på mig mer om det praktiska gällande lösdrift. Nu står vi inackorderade på ett fullservice stall som passar oss jätte...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 709
Senast: dreampower
·
Anläggning Vi håller på att kikar på att köpa en gård där det finns ett befintligt stall. Nu är det så att alla boxar har inte fönster och min...
2
Svar
22
· Visningar
4 345
Senast: XeeXeX
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma. Jag står i ett stall där rutinerna ibland inte funkar och med begränsade uterittsmöjligheter. Bra...
Svar
18
· Visningar
2 038
Senast: Angel
·
Gnägg Jag letar efter häst just nu men är dock inte stressad. Har inte en jättestor plånbok så har därför kollat på hästar som ligger runt 45...
Svar
19
· Visningar
3 095
Senast: Dorinda
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har alltid velat rida men det senaste året har jag verkligen börjat kämpa för det (måste kämpa, mycket skeptiska föräldrar)...
2
Svar
39
· Visningar
2 795
Senast: Wendy1000
·
Gnägg En varmblodig fux med bläs och strumpor :) den som lägger in bild skriver vad den vill se osv
15 16 17
Svar
330
· Visningar
61 143
Senast: ameo
·
Gnägg Kan ni hjälpa mig hitta ett klipp på youtube? Det är en ponny som hoppar bana på tävling. Så lyfter ett flygplan och marken skakar så...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Nu vet jag ej om det här är rätt tråd att lägga detta, men verkade vara den mest passande! Jag går på ett ridgymnasium där jag tar hand...
Svar
4
· Visningar
1 900
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Driver hästverksamhet med ca 16 hästar. Har i dagsläget främst torv i boxarna, men även lite spån. Tänkte byta strö till hösten och...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 838
Senast: Pyrola
·
Hästmänniskan Jag har hittat helt underbar mark som ägaren vill utarrendera. Det handlar om ca 5-6 ha betesmark och 2-3 ha skogsmark. För betesmarken...
Svar
5
· Visningar
3 833
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Jag har alltid drömt om att jobba med något jag verkligen brinner för, men är lite feg o trygghetsberoende så jag har aldrig vågat...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: Lill76
·
Gnägg Jag har en häst som står i Hässleholm som pensionär och som jag inte hinner hälsa på nu innan jul. (Bor inte långt från Göteborg) Finns...
Svar
6
· Visningar
1 173
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Det är ju inte helt ovanligt att men ser flera olika företags loggor och namn på hästlastbilar när man är på tävlingar. Vad jag undrar...
Svar
2
· Visningar
1 164
Svar
0
· Visningar
192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp