Köpa gård med befintligt stall, vad ska man tänka på?

Vilket otroligt mysigt stall!

Att ta ut innertaket fick vi göra i vårt stall. Det var inte så krångligt och det blir väldigt snyggt!

Jag hade kollat så att det fanns olika terräng som man kunde göra hage av. Det är alltid roligt för hästarna att tex ha lite skog i hagen samtidigt som det skyddar.

Men du har hittat dig en fin gård och jag tycker att du kan fixa lite i taget. Tillslut kommer det bli en riktigt bra hästgård :)

Längtar tills jag själv kan leta efter fel och rätt på min framtida hästgård :love:
 
Något att tänka på är ju gödselhanteringen också...
Finns gjuten platta , storlek på plattan , hur gör man sej av med det...
egna maskiner eller kommer någon bonde och hämtar ...
kostnader för detta
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 119
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 628
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 556
Senast: skogaliten
·
Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 486
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp