Var?? Inte i mitt område i allafall ,här är det frimärkshage o ute 10 -15.30 som gäller. Bor strax söder om Malmö
Hur långt kan du tänka dig att åka?
Det finns definitivt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var?? Inte i mitt område i allafall ,här är det frimärkshage o ute 10 -15.30 som gäller. Bor strax söder om Malmö
I mitt stall tar de emot hingstar, just nu har vi 3 st av ca 30 hästar och det går jätte bra! Jag var lite rädd för ena hingsten första gångerna jag hade stallet, in i boxen och sätta regntäcke på den stora svarta hingsten liksom. Men i själva verket är det en av de snällaste hästarna i stallet. Både mot människor och andra hästar....Jag har ju eget stall som tur är, det är bara att det skulle vara så mkt roligare om jag fick vara i ett stall där det fanns andra människor.
Börjar bli lite trött på att bo själv, jobba ensam, vara i stallet ensam... Träffar andra människor 2-3 ggr/månad Det är lite väl lite kan jag tycka
Vart ligger ditt stall då? Händelsevis inte i närheten av Linköping?I mitt stall tar de emot hingstar, just nu har vi 3 st av ca 30 hästar och det går jätte bra! Jag var lite rädd för ena hingsten första gångerna jag hade stallet, in i boxen och sätta regntäcke på den stora svarta hingsten liksom. Men i själva verket är det en av de snällaste hästarna i stallet. Både mot människor och andra hästar....
Utanför Stockholm, i skärgården.... Blir lite långt att åka för dig kanske!?Vart ligger ditt stall då? Händelsevis inte i närheten av Linköping?
Utanför Stockholm, i skärgården.... Blir lite långt att åka för dig kanske!?
Men jag menar att det kan ju inte vara omöjligt att hitta en stallplats till din hingst. Mitt stall kan väl ändå inte vara det enda?
Hur är den perfekta stallplatsen enligt er? Vad är viktigast för er när ni letar stallplats? Vad kan ni tänka er att kompromissa med?
Det enda negativa är att det är ca 12 minuters körväg
Hur är den perfekta stallplatsen enligt er? Vad är viktigast för er när ni letar stallplats? Vad kan ni tänka er att kompromissa med?
Helst cykelavstånd men max 1 mil . Det är det som gör det svårt,sen ska ju kemin stämma med övriga. Det finns stall som uppfyller de flesta kraven men det ska ju finnas lediga platser där också .Hur långt kan du tänka dig att åka?
Det finns definitivt.
Hehe kan tyckasFörlåt, men what? Det är ju ingenting!
Hur är den perfekta stallplatsen enligt er? Vad är viktigast för er när ni letar stallplats? Vad kan ni tänka er att kompromissa med?[/QU