Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej Hoppas inte tråden hamnat i fel forum, visste inte riktigt var den passar. Jag läser på FB, Blocket och hästnet om en massa...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
21 650
Senast: kossankaj
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: heartbar
·
Svar
0
· Visningar
205
Senast: heartbar
·
Gnägg Han tyckte han hade "rättat till" efter föregående hovis
Svar
0
· Visningar
260
Senast: heartbar
·
Hästmänniskan Någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Sitter och försöker fylla i pappret men hjärnan vill inte fatta vad det står:cry:
2
Svar
29
· Visningar
2 579
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Om man bytt försäkringsbolag på en nyinköpt häst - var noga med att fråga om det var någon karens, eller om det kunde vara någon...
Svar
6
· Visningar
1 118
Ekonomi & Juridik Vad gäller när man köper en häst som visas och förmedlas av anlitad försäljare men ägs av privatperson. Har jag köpt hästen av...
Svar
6
· Visningar
1 079
Hästmänniskan Ni som har hästarna 25 min + hemifrån med bil (ca 30 km). Funkar det eller blir man trött på att köra i längden? Kommer i såfall ha 25...
2
Svar
36
· Visningar
2 798
Senast: Aionee
·
Ekonomi & Juridik Hej, är ny på detta forum. Vi har drabbats av det som inte får hända, vår häst dog under narkos på klinik. Kliniken ombesörjde...
Svar
11
· Visningar
2 289
Anläggning Har ett litet problem/dilemma. Ska sälja min häst pga att jag totalt tröttnat och vi ska få barn i höst. Har en stallplats som jag...
Svar
17
· Visningar
1 864
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning Jag har en plätt mark som ligger lågt belägen. I lägsta punkten står det vatten när det regnat som tar ett tag innan det sjunker undan...
Svar
18
· Visningar
3 406
Senast: Ia*
·
Hästmänniskan Behöver lite input och reflektioner känner jag. Min magkänsla har lurat mig och nu vet jag inte vad jag ska göra... Jag och en annan...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 189
Senast: Korven
·
Gnägg Igår kväll låg jag som vanligt och tänkte en massa. Så började jag tänka på hästar igen. Lät mig dagdrömma mig bort och såg mig själv på...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: eldhroka
·
Hästmänniskan Ni som alltid får rida själv, vad tycker ni om det? Är det skönt att vara ensam i stallet och när ni rider ut eller kan ni sakna...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 926
Senast: Lager
·
Anläggning Kan ju va bra ibland att utvärdera stalltiden som varit. Vad behöver vi/jag ändra på? Vad var positivt/negativt? Var det något som gick...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: EmmaN
·
Hästmänniskan Hej! Jag har letat efter en foderhäst i över 1 år, inga resultat. Det jag söker är en utbildad, snäll första häst/ponny. Men jag tycker...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp