Vad ska jag göra?

Utifrån dina beskrivningar skulle det förvåna mig mycket om (stöld)beteendet upphör. Men visst; ge det tid och se vad som händer.

Jag förstår absolut det "obekväma" i att konfrontera någon, om så en tjuv, och just därför (om du tycker det blir jobbigt) tror jag att det lättaste är att låsa in fodret.

Uppdatera gärna hur det går!
 
Utifrån dina beskrivningar skulle det förvåna mig mycket om (stöld)beteendet upphör. Men visst; ge det tid och se vad som händer.

Jag förstår absolut det "obekväma" i att konfrontera någon, om så en tjuv, och just därför (om du tycker det blir jobbigt) tror jag att det lättaste är att låsa in fodret.

Uppdatera gärna hur det går!

Inlåsning i sig är ju ett väldigt bra sätt att markera utan ord. Skulle det ifrågasättas säger man ju bara att det stjäls mat, utan att direkt anklaga någon.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Sassy
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 820
Senast: Svartkatt
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
13 433
Senast: Blyger
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 041
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp