Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan För i morgon ska jag köra upp för b96 och upptäckte idag när jag övade med mitt släp att mitt backljus inte lyste. Provade då min bil på...
Svar
2
· Visningar
786
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger tråden rätt. Jag ska få låna ett ridhus nu i helgen. Ligger bara 1,5 km härifrån men skulle helst ta transport då...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 685
Senast: Buck
·
Gnägg Ska snart börja sätta igång min dam efter vintervilan och behöver lite inspiration från er vanliga dödliga och era snygga hårfagra...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: lomuxx
·
Hästmänniskan Jag har med ny häst i stallet sett fram emot en säsong av träning och tävling men känner just nu att jag knappt tycker det känns roligt...
2
Svar
32
· Visningar
2 564
Senast: nullo-modo
·
Ekonomi & Juridik Mina söner var igår ute och åkte. På ett gärde springer en häst i fullt sken med en släde bakom sig. Sonen som körde stannade bilen och...
2
Svar
27
· Visningar
3 412
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 721
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Har du anmält någons hästhållning till Länsstyrelsen/djurskyddet någon gång? Hur hade hästen det? Var det främlingar eller någon du...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 827
Senast: cirkus
·
Anläggning Börjar med att nämna att detta är en helt hypotetisk fundering. OM jag hyr ut en hage, som ligger ett par hundra meter från...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Masse
·
Gnägg Hej! Jag står just nu inför ett eventuellt köp av en häst och funderar lite över försäkring.. Hästen kostar runt ca 48000. Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 428
Senast: Novalisa
·
Hästmänniskan Min dotter har fått ett "drömjobb" i norra Tyskland där hon rider flera hästar om dagen! Det finns bara ett problem, när hon är klar i...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: Sporthorse
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Oli
·
Oli
Gnägg Polskt hbl -99
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Oli
·
Oli
Gnägg Ervalla Maj -15
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Oli
·
Anläggning Har planer på att bygga nytt stall inom ett par år. Funderar på hur det funkar med modul/ byggsats-stall. Verkar väldigt smidigt att...
Svar
15
· Visningar
3 933
Senast: escade
·
Gnägg http://land.se/humor/17-rorliga-djurbilder-som-kommer-att-gora-din-dag/
Svar
16
· Visningar
2 999
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Jag kommer så småningom att lägga ut min häst på annons. Då han är min första egna häst så har jag av förklarliga skäl aldrig sålt häst...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 353
Senast: mollyphlox
·
Hästmänniskan Jag ska tilläggsregistrera en import utan stam. Passet ska alltså in till SH. Sen har jag två val: 1) Id-kolla häst mot pass, fyll i...
Svar
15
· Visningar
2 032
Hästmänniskan Hej! Finns det någon som kan dela lite erfarenheter/tips/råd som har varit med o hjärnoperation? Fick två hjärnblödningar i oktober i...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Låt säga att jag köper en häst utan papper och upptäcker att den är chipmärkt. Hur gör jag sen? Finns det något enkelt sätt att ta reda...
Svar
14
· Visningar
2 141
Senast: Lurv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp