Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Joelina
·
Anläggning Någon som har asfalt i stallet/stallgången och vill dela med sig av erfarenheter? Undrar också om det kan funka att lägga på äldre...
2
Svar
30
· Visningar
4 668
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej! Vad tycker ni skulle vara rimligt pris för stalljobb 3 dagar i veckan åt 2 hästar, med: Utsläpp och insläpp Mockning Fixa vatten...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Har alltid haft häst, så när som på det sista året när jag fick ta bort min gamla trotjänare... Nu har livet tagit vändning och har...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: skiesabove
·
Anläggning I min förening använder vi oss av Equipe Service för ridhusbiljetter, medlemsregister, medlemsinbetalning m.m. och betalningarna sker...
Svar
0
· Visningar
661
Gnägg Rent hypotetiskt nu, letar inte häst. Finns det någon ras som lämpar sig till dressyr bra, med mycket tagel och gott lynne? Min...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 647
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hejsan Jag blev utan häst för ett år sedan, valde att sälja eftersom min ekonomi gjorde det väldigt stressande att ha häst. Alla pengar...
2
Svar
21
· Visningar
2 277
Senast: Efwa
·
Gnägg Har en liten fråga Är mindre stora hästar värda mindre än "normal" stora hästar? Har hittat ett sto jag tycker är väldigt trevlig...
2
Svar
33
· Visningar
3 887
Senast: Nalasmatte
·
Ekonomi & Juridik Jag kommer ev att ha min medryttarhäst på foder under en månad. Eftersom ytterligare en medryttare rider hästen 2 ggr/ (och ska...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Linne
·
VV
Gnägg Foto: Sofia Sundås
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Sofia Sundås
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Sofia Sundås
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Sofia Sundås
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Sofia Sundås
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Johanna Eriksson
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Johanna Eriksson
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Sofia Sundås
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Johanna Eriksson
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Joelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp