Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har en ridklubb som jag var väldigt aktiv i som ung, flyttade från orten några år och har nu när jag är tillbaka min egna häst...
Svar
5
· Visningar
4 282
Senast: fickan
·
Anläggning Jag undrar hur panelen påverkar luftfuktigheten på loftet? Tycker att många gamla ladugårdar har locklistpanel och ser helt täta och...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Hästmänniskan hur länge letade ni när ni köpte eran häst och vad för typ av häst har ni ? Jag letar efter häst nu och tycker utbudet är riktigt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 580
Senast: ameo
·
Anläggning Hur mycket skulle ni höja när ny ridbana finns med i priset? Nu finns ingen ridbana så det som ingår är utsläpp samt täckesbyte, man tar...
2
Svar
31
· Visningar
2 779
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Min allra första målning i akryl, föreställande en liten fjording :)
Svar
0
· Visningar
281
Senast: Sunny
·
Hästmänniskan Hej, jag går ut gymnasiet i juni funderar på att åka till Island och jobba där. Jag undrar om någon här har erfarenhet av att jobba med...
Svar
2
· Visningar
1 361
Senast: 997kajsa
·
Hästmänniskan Jag funderar mycket på att köpa mig en häst men vill ju så gärna inte stå där sen och inte ha råd med den. Skaffar jag en häst ska det...
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: cello
·
W
Hästmänniskan Alltså, skulle inte helt totalt villa övergå till lösdrift, dels pga att man inte säkert vet att det fungerar med de hästar man har...
Svar
18
· Visningar
6 552
Senast: skuggi
·
Gnägg Var på GHS igår och såg värdscupfinalen i dressyr. När jag sedan kom tillbaka till hotellet så började jag fundera över det faktum att...
Svar
8
· Visningar
1 669
Hästmänniskan Frågan går ut till er som studerar och äger häst - vad tycker ni om erat val? Räcker pengarna och tiden? Hur gör ni för att det ska...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: tolksele
·
Anläggning Är det stor skillnad på de olika sorterna av ströpellets? Stallpellets, halmpellets, vanlig eldningspellets? Vilka föredrar ni? Själv...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Meggan
·
Anläggning Vill lägga en gummimatta i min stallgång och på skötselplatsen. Jag kan inte bestämma mig för vilken man ska välja. Det står att de...
Svar
10
· Visningar
3 398
Senast: Sporthorse
·
Anläggning Stalldelen i vår ladugård har tjocka och fina gamla stenväggar som vi tänkte fräscha upp lite i sommar. Det som är lite trist är att en...
Svar
9
· Visningar
2 046
Gnägg Var kan jag hitta programmet? På deras hemsida står det när jag går in på programm bara vad som ingår per dag, står inte ett ord om när...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: nickan1
·
Anläggning Vi har väldränerad sandjord (ett par dm, under det ren sand och ingen sten) hos oss i alldeles platta hagar och har börjat fundera på...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 222
Senast: Martina_m
·
Ekonomi & Juridik När man nytecknar eller ändrar en försäkring till det bättre är det ju 20 dagars karenstid på hela försäkringen i första fallet och...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 286
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan ...att sörja sin bästa vän? Alltså den mer akuta sorgen och saknaden? Igår var det sex veckor sen Geysir lämnade mej och det har inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 527
Senast: Korven
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Joelina
·
VV
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Joelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp