Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Finns det någon ren och bra galoppkanal att se utöver ATG?
Svar
6
· Visningar
1 642
Senast: clusia
·
Dressyr Märke och modell. Blev denna till min dam men skulle vara roligt att veta märket!
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: MaRomer
·
Körning Någon som vet vad det kan vara på svenska? Det är alltså såna här redskap som används i jordbruk med hästar, dvs som...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: lady_vip
·
H
Hoppning På påskafton den 23 april ska jag ut och tävla för första gången med min medryttarhäst. Det är även första tävlingen för min del också...
Svar
7
· Visningar
3 315
Western Jag har börjat att titta efter hingst till mitt sto E: ZZ Top Whiz U: Opposites attract, hon är avelsvärderad på 43 p så jag letar efter...
Svar
2
· Visningar
1 549
Hoppning Jag har inte hoppat speciellt mycket innan jag köpte min nuvarande häst, och eftersom han var felriden när jag köpte honom så började...
Svar
5
· Visningar
4 591
Körning Hej! Köpte för ett tag sedan ett gäng gamla selar och då medföljde det ett huvudlag och ett par bett varav det ena var en mycket vacker...
Svar
13
· Visningar
1 917
Senast: lillsyrran
·
Fälttävlan ja, så var det äntligen dags för min debut på fälttävlansbanorna. Tog ft-kort för 2 år sedan och har tränat flitigt med olika hästar...
Svar
7
· Visningar
1 630
Dressyr Min dam har en knöl på halsen ( som blivit undersökt utav veterinär och tydligen är det hennes gamla chip som det blivit vävnad runt och...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Krockodil
·
Western Jag är sugen på att börja med western. Rider idag "dressyr" eller vad man vill kalla det (influenser från islandshästtiden + lite...
Svar
13
· Visningar
3 252
Senast: Lager
·
Distans Jag är sugen på att testa lite distans med min islandshäst. Det betyder att jag måste gå med i en ridklubb eftersom svenska...
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: älgen
·
F
Körning Hej! Äntligen har jag uppfyllt mina dröm och köpte skånsk åkvagn från Piteå och tåg den till Finland. Här finns det inte så många...
Svar
2
· Visningar
1 720
Hoppning Hur är det nu då? Ska starta min unghäst (6år) första utetävlingen för i år. Har anmält 1.15m och 1.20m på lördag resp söndag, det är...
Svar
2
· Visningar
2 859
Senast: bapro
·
L
Trav Vill ha lite feedback gällande val av hingst till mitt sto.. Vad tror ni om dessa val...
Svar
3
· Visningar
1 750
Senast: oki
·
Hoppning En fråga poppade upp i mitt huvud och jag verkar inte kunna få svar på den någonstans, så naturligtvis vänder jag mig till Buke. :idea...
Svar
3
· Visningar
1 748
Senast: moonstruck
·
Islandshäst Har ganska precis sålt min halvblods-hopphäst då vi inte passade så bra för varandra. Har alltid varit lite förälskad i islandshästen...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 824
Senast: CallMeAce
·
H
Hoppning Sa what? Fattar inte, läser igenom vad alla olika bedömningar är, och enda jag kommer fram till är att A innebär att ryttare med lika...
Svar
8
· Visningar
5 456
Senast: fluffig
·
Körning Hej! Jag har börjat fundera om man kan/ hur man kan snygga till en gammal loksele. Har en Tinker som vi börjat köra och det går...
Svar
3
· Visningar
1 934
Senast: majjijann
·
Dressyr Frågeställningen som rubriken tar upp är intressant och aktuell just nu i tävlingstråden april. Min tanke är så här: hoppryttare vill...
Svar
5
· Visningar
1 798
Senast: Cha9
·
Fälttävlan Som rubriken säger, tävling i morgon och hästen har nytt bett, tredelat fasta ringar applemouth (h**ks) Är det godkänt i dressyren...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka