Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Kort och gott, vad har ni för sadel till er häst? Positivt/Negativt?
2
Svar
26
· Visningar
5 497
Senast: pulkaskurk
·
Trav Var får man tag på träskalmar till en långvagn. Den ena gick av när vi rullade ut den ur skjulet där den stod idag. Tur var det. Vad...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: Skaune
·
M
Distans Jag letar sadel till min arab som blir fem år till sommaren. Han är ganska så smal över ryggen, hög manke, 157 cm i mkh och väldigt kort...
Svar
4
· Visningar
1 868
T
Dressyr Alla tipps mottages tacksamt! Vi har börjat med byten i varje o förvirringen är total!! Det går hyffsat så länge vi håller oss till två...
2
Svar
36
· Visningar
3 845
Senast: Cettan
·
Fälttävlan Ska starta med min nya häst i Säfva o undrar om någon varit där o kan säga något om terränghindren? Vilka typer som finns på 70 cm- och...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Zipp2010
·
A
Körning Jag är lite i akut behov av hjälp. Jag blir väldigt förvirrad av allt i detta forum :confused: För några år sedan körde jag mycket på...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Agilitynoffe
·
Distans ngn som vet hur det gick med Zsulemi efter Uppsala, läste på Ridsport att det konstaterats en fraktur efter en olycka på upploppet.
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Arabis
·
C
Distans I går red jag Simlångsritten 50 km och när jag skulle fylla i Gula Boken innan start insåg jag att den sista tävlingen jag hade ridit...
Svar
4
· Visningar
1 083
Dressyr Har hamnat i en microdiskussion om detta på FB, och funderar på det där med ideal och verklighet, alla har väl sin bild av det optimala...
Svar
13
· Visningar
1 935
Körning Hej! Jag har en massa gamla stigläder som bara ligger och inte används, det är bra läderkvalitet så jag tänkte försöka knåpa ihop en...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Kookaburra
·
Trav Jag har lång erfarenhet av travjobb som anställd, bl a 5 år i Frankrike, men även som egen tränare. Frågan slår mej återigen då jag...
Svar
13
· Visningar
2 189
Körning Svängeln är snart klar och det blir en sladd av armeringsnät. Jag har ju en maxad shettis så hur stor får sladden max vara och hur...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Apollo
·
O
Islandshäst har jag haft. Och det har inte alls blivit bra :(. I stället för Ökozon har jag använt andra produkter men inte alls med samma goda...
Svar
5
· Visningar
1 358
Senast: Korven
·
Trav Finns det någon sida där man kan se hur det gått i danska premielopp? Har inte funnit något varken på banans hemsida, travservice.dk...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Riley
·
Western På Scandinavien Western Shows hemsida står att tävlingarna Crayfish och Rein N Cattle, som skulle gå på Bökeberg, är inställda...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: wrangler
·
B
Övr. Grenar Vad ska jag som leder hästen ha på mig och vad ska hästen ha på sig? Vad mer ska man ha med?
Svar
7
· Visningar
2 048
Senast: anniiika
·
S
Övr. Grenar Jag har planerat att skicka in en ansökan till BRS och hoppas på att få komma på intervju. Därför undrar jag om någon som varit där...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Skalis
·
N
Islandshäst Har någon ett bra tips på hur man ska få hästen att sluta försöka äta allt som finns när man är ute och rider? jag ha försökt med...
Svar
18
· Visningar
2 670
Senast: ninnie_91
·
T
Islandshäst Funderar på hur detta fungerar, förstår att tre tävlingar med en poäng över 5,5 gör att man inte får tävla lättklass längre. Förstår...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: torpare
·
Hoppning Om man har en nolla i LA avd B och en nolla i LB avd B, får man tävla LB i avd A då:confused:?
Svar
15
· Visningar
2 049
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka