Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-moa-, jag tycker hon ser brun ut på denna bilden iaf den är från i Maj förra året. Hon har skydd på benen! hade precis longerat, busade sedan med henne i paddocken
http://www.pixbox.se/pic_show_id26244388.html
hejsan!
han är mörkfux ja, blir mkt mörkare på vintern och nästan ljusbrun på sommaren.
tack!
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Nej men vänta nu, detta är ju helt fel, jag menade Emuliias häst ju, därav att jag svarade på hennes inlägg hihi! (se edit på slutet, jag svarade på fel den 2a gången jag skrev om färger. sorry)
Dock har två av hennes bilder försvunnit nu(?) jag ser dom inte nu men såg dom tidigare idag, fast jag har hört att pixbox bilder kan betee sig så här på tydligen.
Din håller jag med om att hon är brun hihi, precis så som bruna hästar är
Det är sånna bruna ben jag menar att Emuliias häst inte har, och därför inte kan vara brun eftersom så vitt ajg vet så har alla bruna hästar svart, därav att dom alltid bär svart anlag också (fast självklart kan dom ju hav ita teckan 'ovanpå' det svarta, men ni fattar...)
Jag gillar varmblod, har haft en egen tjeja en gång i tiden, också brun såklart hihi!
EDIT: jag ber om ursäkt för förvirring! Såg nu att i det 2a inlägget så svarade ajg på dig fruxolisa, men menade Emuliia som uppföljning på det första som jag svarade på Emulia på. Sorry...
Nesja och Cano : Två vackra fux-araber