Hur bred är en speedcart mellan hjulen ?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare urkella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 192

urkella

Trådstartare
Hör inte hemma i trav egentligen, men har hittat en jättefin speedcart som jag vill köpa om den skulle passa mina ponnyer. Men då jagkanske även vill börja tävla (vanlig körning) Så tänkte jag kolla här hur breda dom brukar vara :)

Sv: Hur bred är en speedcart mellan hjulen ?

Det är olika. Jag är inte helt hemma på vanlig körning, men ska du tävla inom det är det nog bättre att du köper en vagn ämnad för det eller åtminstone en rockard för en speedcar är inte, såvitt jag har förstått, godkänd att tävla vanlig körning i?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 491
Senast: Idaw83
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 087
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka