Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning missade världskuppen ikväll & udrar hur de gick för malin baryard & rolf-göran bengtson? kom dom på nån bra placering då?? :confused:
Svar
4
· Visningar
757
Senast: lilltrasken
·
Hoppning Malin 4:a i inledande klassen, tidshoppning. Grattis !!! :bow: :bow: :bow: R-G på 19:e plats.
Svar
19
· Visningar
1 126
Senast: fio
·
Hoppning fick lite smått panik idag... insåg att de inte bara är grundutbildning som min pålla ska ha.. hon ska juh även hoppas in... har inte...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: helt_galen
·
Hoppning Gör ett nytt försök att inte klanta till det idag ... :o Vem har ni som favorit till vinsten ?
Svar
6
· Visningar
990
Senast: mulis
·
Hoppning Jovisst är det klart många gör det, man ska inte dra alla över en kam men det är ju "rötäggen" som märks.. Det är hopptävling just nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 106
Senast: Domaren
·
S
Hoppning Döttrarna vill så gärna läsa om stjärnryttarna och deras hästar. Någon som har tips på bra sidor på svenska att läsa om Pessoa, Malin...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Spirelli
·
U
Hoppning Vad tycker ni? Min stallvännina har en häst som är ganska stark ibland och går emot henne titt som tätt. Hon har nu testat hackamore...
Svar
3
· Visningar
2 857
Senast: popeye
·
S
Hoppning Är det någon som kan tala om för mig hur avstånden är när man gör upp kavaletti i en volt? Galoppavstånd, travavstånd och hur många...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: älgen
·
Hoppning Har tidigare hört att man bör ha sax för att rikta in hästen på att hoppa i mitten av hindret. Hade aldrig reflekterat över detta förrän...
Svar
17
· Visningar
1 361
Senast: trassel
·
S
Hoppning Känner e`n som har en dotter på 7 år och låter henna tävla med sin 5-åriga shettis. Men det är bara på pollux och klubb nivå dom är ute...
Svar
8
· Visningar
1 441
Senast: Spirelli
·
D
Hoppning Min femåring hoppar 120 på 90-100 hinder. Tränaren säjer att hon kommer at lära sig med tiden, men finns det inget sätt man kan hjälpa...
Svar
11
· Visningar
1 836
Senast: _Peplis_
·
J
Hoppning Behöver verkligen hjälp! Det är årets första lokala och jag e så himla nervös. Är det någon som kan komma med bra tips? :confused: Allt...
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: northang
·
R
Hoppning Halloj! Är det ngn som har en poängtabell eller kanske vet vilka poäng man får för resp. placering i resp. klass i hoppning på...
Svar
5
· Visningar
1 276
Senast: Rubensmatte
·
Hoppning får man det? Jag antar att man INTE får det med 5 åringar eftersom de bara får gå avd B..Hur är det med 6 åringar då? Är de först om de...
Svar
2
· Visningar
1 075
·
S
Hoppning Har varit på en mkt lyckad hoppträning idag...tränade lydnad med trestuds och sen varannan gång rättuppstående på höger och varannan...
Svar
8
· Visningar
1 750
Senast: pialotta
·
R
Hoppning Som bör passa nya pållen, när han nu kommer :crazy: Men iallafall, han är 18 år och har inte hoppat skitmycket i sitt liv Målet är 50 cm...
Svar
1
· Visningar
1 611
Hoppning ..för en hoppglad fyraåring, har någon sådana? Hon har precis upptäckt att det är väldans roligt att hoppa efter att fått hoppa två små...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: älgen
·
F
Hoppning Min 4-åring behöver löshoppas inför kvalitetstävlan till hösten. Är det någon som vet nån i Göteborgs-/Kungsbacka-området som har...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Dimmans_Elaine
·
S
Hoppning Jag undrar när ni tycker man ska höja sig från Lokal till Regional? Är nu ute och tävlar på lokal och då Lätt D & C. Framöver ska det...
Svar
6
· Visningar
952
·
Hoppning När gick Rodrigo Pessoa med i Team Ericsson? Det har jag helt missat,blev jätteförvånad när jag såg han i Gbg med den gröna kavajen.
Svar
15
· Visningar
998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka