Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jihoo! Nu är jag klar med mitt kandar. Jag blev jättenöjd och det passar Verkligen Gila! Äntligen har jag "fått" det jag sökt efter...
2
Svar
26
· Visningar
2 371
Senast: HoppFantasten
·
B
Dressyr ..antagligen att bli hängd för mina dåliga underskänklar :p Men jag vill iaf ha tips på hur jag kan förbättra dem. Skrittar och travar...
2
Svar
27
· Visningar
2 353
  • Låst
Dressyr Nu har de kommit! Mina nya stövlar och mitt kandar! Springer runt och är jätteivrig just nu, måste fota, måste prova! Åååh! Åhh! :love...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Solvira
·
M
Dressyr Lite konstig fråga kanske.... Men finns det kandarstänger som är klädda med gummi (typ happy mouth) Och tre delat bridong med gummi...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Mistrelle
·
Dressyr Jag har ju börjat rida en ponny med massa bus i kroppen som gärna släpper ut det när man är utanför ridhusets trygga väggar. Eftersom...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: NiraK
·
Dressyr jag har precis köpt en ny häst en hannoveranare som jag tänkt tävla dressyr på men nu till frågan det e så att min häst har en väldig...
2
Svar
34
· Visningar
2 662
Senast: Equiform
·
U
Dressyr kanske fel tråd.. men jag har problem med armarna när jag rider. ja sitter i bra lodrät sits, inget problem där, däremot så kan jag...
Svar
14
· Visningar
1 201
Senast: Victovie
·
A
Dressyr Okej, om man som ryttare skulle behöva bli tvungen (som jag just nu) att välja mellan 16.5" elr 17.5" i sadel vad väljer man då? Jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 411
Senast: Victovie
·
H
Dressyr Jag har börjat hjälpa till med min låtsasmammas vbl vallack. Jag har börjat galoppera honom i paddocken på stora volter och han tar...
Svar
3
· Visningar
804
F
Dressyr Hur mkt "extra" tygel ska man ge hästen i den ökade skritten?:angel: ja e jätte osäker:crazy:
Svar
6
· Visningar
1 089
L
Dressyr Var på Div 1 ponny i helgen och det var bara en domare i laget. Så vad tycker ni? En domare i stället för tre? Bra eller dåligt?
Svar
16
· Visningar
990
Dressyr Hej, jag har haft min häst utlånad till en tjej som tävlat hoppning när jag varit gravid. Nu har jag äntligen kunnat börja rida igen...
2
Svar
24
· Visningar
2 400
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Jag behöver lite hjälp och tips hur jag ska göra för att få min häst att byta galopp. Han är hopphäst och på tävling så byter han...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: WiMa
·
Dressyr vad gäller i klädväg på lokal dressyr?? ponny, om det gör ngn skillnad...
Svar
10
· Visningar
894
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Jag klurar lite på vad bästa vägen är att gå vad gäller galoppen på fbldonnan. När jag provred hade hon väldigt kantig och flack galopp...
Svar
6
· Visningar
999
H
Dressyr Hej, red med stallägarens kandar igår bara för att prova. Tänkte bara höra om det ska sitta såhär? Ska stången högre upp? KOmmer rida...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: HoppFantasten
·
Dressyr Jag letar (oavsett kostnad och märke) En sadel som har - lång anläggningsyta - Passar häst med rak - lång rygg - Lång manke -...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 343
Senast: Sazalamel
·
P
Dressyr Hej! har en mycket oliksidig häst. Han är förkortad i höger sidan vilket resulterar i att han lägger huvudet på sned,sneddar omkring och...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: remmis
·
J
  • Låst
Dressyr Hr inte programboken med mig och skulle behöva kolla om det är valfritt träns/kandar på LA:6an Tacksam för svar!! :bow:
Svar
1
· Visningar
702
Senast: annsann
·
V
Dressyr Hejsan! Jag har ett litet problem...... Jag rider ett halvblod som är ganska högt utbildad. Men när jag ska göra galoppombyten så ska...
Svar
5
· Visningar
1 372
Senast: zanzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka