Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr En utav mina medryttarhästar är en ganska känslig dam som alltid gärna har gått med nacken jättehögt o kröker jättefint på nacken, men...
Svar
14
· Visningar
2 146
Senast: lizan
·
Dressyr Traven och galoppen är inga större problem. Där går det lätt att öka och minska. Hästen går i trevlig form och bär sig bra för att vara...
Svar
4
· Visningar
1 199
D
Dressyr Någon som har en avkomma efter honom? Funderar på att köpa en påläggskalv som har honom som fader. Vad tror ni om rasen...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: eyz
·
Dressyr Provsatt nya Jaguar sadeln idag, så snygg och så skön, någon som har en sådan? Även de nya Bates sadlarna såg mycket trevliga ut, men...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Långnos
·
Dressyr i protokollet efter vad ni anser ha varit en väl genomför ritt. Går ni då, eller om ni har några andra funderingar om något i...
2
Svar
29
· Visningar
2 276
Dressyr Har sökt på gamla trådar och tycker det råder delade meningar om den.Vill höra mer om den sadeln då jag behöver en ny dressyrsadel och...
Svar
13
· Visningar
1 521
Senast: Zolimita
·
S
Dressyr Hittade en sådna i stallet förrut & testade den på min ponny, Så nu blev jag såklart nyfiken på vad det är för sadel som jag har hittat...
Svar
7
· Visningar
967
M
Dressyr Jag har en islandsvalack som jag desperat letar sadel åt. Han rids med bomlöst, men det fungerar inte längre. Han är ev ngt svankig och...
Svar
14
· Visningar
1 810
J
Dressyr Hej jag funderar på att köpa en PRE (andalusier) för dressyr. Fick dock höra att svenska dressyrdommare inte brukar gilla PRE-hästarnas...
2 3
Svar
52
· Visningar
13 405
Dressyr Ja,vad har ni för stigbyglar? Sätt gärna in bilder:)
2
Svar
29
· Visningar
3 153
Senast: eriica-o21
·
P
Dressyr Ännu en sadeltråd, men jag har sökt och inte hittat så mycket info om Passiers sadlar, förutom att de är smala i bomvidderna :smirk...
Svar
3
· Visningar
1 305
Dressyr Ja vad tycker ni om dessa sadlar??? Vilken av dem är att föredra?? Och vilken av märkenas modeller rekomenderas/inte?? Har spanat och...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: amalia
·
Dressyr Har insett att mina gamla cavallostövlar blivit alldeles för korta, så får införskaffa mig ett par nya... Kraven är: * "Billiga"...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: nyponros
·
L
Dressyr Halloj alla där ute! Hoppas alla har det gött! :bump: Undrar bara om det är någon som har en Kallblodtravare, Döle eller lätt Nordis...
Svar
10
· Visningar
2 519
J
Dressyr någon som har en kentaur dressyrgjord och kan säga hur den är? är ute efter en supermjuk!
Svar
2
· Visningar
812
Senast: yelly
·
S
Dressyr ska beställa kandarstång och bridongbett men fick hjärnsläpp nu. ska man beställa båda i samma storlek eller var det ngt bett som...
Svar
11
· Visningar
2 872
Senast: bigganl
·
E
Dressyr Jag ska tävla imorgon och när jag satt och läste i TR stod det att ett vanligt träns bestod av --- och nosgrimma. Så min fråga är...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: Ella_99
·
M
Dressyr Jag ska vara med på första lokala på evigheter och undrar om man får ha sina bruna, nubuck-stövlar utan att någon domare tar illa...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Någon som har tips på träns med smala remmar, bred nosgrimma (achen) och en brun färg som matchar min nya bruna globus clic...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: borienburk
·
Dressyr Har ni några trix för att checka att hästen ni rider tar lika mycket vikt på båda bak? Någon rörelse eller övning som avslöjar dem? Det...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Gaia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka