Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja, man ska ju aldrig gå utan utmaningar... Och nu när har jag varit kusk med egen rockard i evighetslånga åtta månader så kan jag...
Svar
15
· Visningar
3 569
Senast: kolblakkur
·
Western Jag vill så gärna lära mig western, jag har en c ponny som jag vill rida western på. Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska ta mig...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: _FiA_
·
Trav Jag är inte jätteduktig på travstammar, så jag frågar er! Vad säger kombinationen Muscles Yankee - Supergill er? Rent...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: Crash
·
Trav Jag bygger mina frågor på denna artikel *länk* Jag får inte upp länken från artikeln, men har hippson verkligen förstått detta rätt...
Svar
14
· Visningar
3 362
Senast: Pegasus63
·
Dressyr diskuterade idag om Jan brink någonsin haft Era-Ameno i någon kür någon gång ? Någon som vet och kanske tom kan länka film ? Har googlat...
Svar
7
· Visningar
2 400
Senast: Farle
·
Körning Hej alla körkunniga! Har varit och tittat på en rockard idag, men stötte på ett problem när jag kom fram. I annonsen står det att det...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: skogsmull
·
Hoppning Vad finns det för regler runt detta? Har en bekant som vill tävla i hoppning barbacka för att ponnyn trivs verkligen så mycket bättre...
2
Svar
35
· Visningar
7 379
Senast: cannelia
·
Trav Min häst är anmäld till start på fredag men har frust/hostat två ggr som jag har hört. Även rapport om hostning en morgon vid utsläpp...
2
Svar
23
· Visningar
4 658
Senast: sandrafors
·
Trav Ja, det är frågen efter att ha tittat på kriterieauktionen. Där kunde jag ha köpt 1-åringar med samma fader för halva priset mot vad jag...
Svar
14
· Visningar
2 473
Senast: Nebraska
·
Islandshäst Ljusbrunt, rundsytt, silverspännen och remontnosgrimma på tränset jag söker :D In med bilder och tips tack :laugh:
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: kvandi
·
Körning Hej allesammans! Jag har nyligen renoverat en gammal fin trilla (eller ja nu är den fin). Men det är för små skakelöglor på den ca 1...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: kia92
·
Dressyr Vore det inte super med en tråd där vi tipsar varandra om övningar. Helst en nya var dag ;) Typ såhär tänker jag mig: Namn på...
Svar
17
· Visningar
3 322
Senast: Cillaramsa
·
Islandshäst Det finns ju lite olika bettlösa träns mm idag. någon här inne som har erfarenhet av dessa till just islandshäst och hur det fungerat...
2
Svar
22
· Visningar
5 195
Senast: mylisen
·
S
Western Vad har ni westernryttare på huvudet vid ridning? Hjälm, hjälmhatt, hatt, annat?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 001
Senast: syrran
·
Hoppning Hej! Jag har ganska nyligen börjat hoppa lite på min häst, och har lite frågor jag gärna vill ha hjälp med! Jag rider för hopptränare...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: krocket
·
Islandshäst Jag äger sedan ett drygt år ett underbart sto som har mycket energi. Hon är min första femgångare, men jag har haft häst i många år...
Svar
12
· Visningar
2 240
Senast: Koppen
·
Trav Jag vet att det finns statestiktrådar, men hittar inget angående denna fråga (eller så letade jag fel) Finns det någon offentlig...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Zandrah
·
Körning Igår var jag och köpte denna underbara vagn! :love: Det är för mig en drömvagn (åtminstone ngt mer realistisk än sjuglasvagnar...
Svar
7
· Visningar
1 840
Senast: SagaMaria
·
Övr. Grenar Är det någon som vet om Loca fortfarande syr på Täby, och var jag i sådana fall kan hitta kontaktuppgifter? Jag fryser och behöver chaps :D
Svar
3
· Visningar
2 635
Senast: Bowman
·
Islandshäst Vi har samma problem min häst och jag: vikten... Sedan i vintras har jag kämpat med att få min häst att gå ner i vikt, och det gjorde...
2
Svar
23
· Visningar
4 341
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar