Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Tävling Får jag starta min 3 åring till hösten i små clear round hoppningar. Innan hon fyllt 4år? Nu menar jag inga riktiga tävlingar utan mest...
Svar
11
· Visningar
1 337
Y
Tävling Jag och min foderhäst ska ut och tävla snart. Han har giltigt vaccinationsintyg, men jag har fått det kopierat. Är det giltigt ändå?
Svar
2
· Visningar
2 113
Senast: yeeeeah
·
H
Tävling Hej!! :) ska börja me att tacka föralla svar som ja får. :bow: Vi ska anordna KM på våran ridklubb snart men vi har inte riktigt...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: Shamrock
·
I
Tävling Hur får man reda på när tävlingarna är? Har varit inne på shetlandsällskapets hemsida, men den är ju inte uppdaterad på länge! När är...
Svar
10
· Visningar
1 415
Senast: Dragonfruit_
·
Tävling Hej! En god vän till mig läste en artikel i ridsport i helgen som gick ut på att man inte längre får tävla en slutmätt ponny som stor...
Svar
12
· Visningar
1 915
Tävling på tävlingar när det är snö .Jag fick en liten tanke fundering ..jag ska nämligen tävla den 20 mars och all snö lär ju inte ha smällt...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: zilla
·
S
Tävling Skulle vara tacksam om nån kunde berätta hur jag ska göra med licensen. Finns ju 2 delar längst upp pluss inbetalning delen. Ska jag...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Ylva
·
M
Tävling Är nybörjare på det här med tävlingar, och jag fattar inte riktigt skillnaden mellan lokala, regionala, nationella o elit-tävlingar...
Svar
3
· Visningar
4 502
Senast: starcraft
·
M
Tävling Hej! Har just köpt en ny häst. Hon har ingen licens sen tidigare och då slog det mig att jag faktiskt inte vet hur man bär sig åt för...
Svar
1
· Visningar
999
Senast: Ylva
·
S
Tävling Jag hade tänkt tävla nu till våren på min nya häst i lokaltävlingar i hoppning. Men kom på att han inte är regestrerad, gör det något...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: megasus
·
Tävling En väninna ska rida min och sin egen häst på en klubbtävling(dressyr),nu till frågan... får annan ryttare än den som ska tävla värma...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: alpha
·
Tävling Jag funderar på vad det är för regler för manen på stor häst? Jag har inte TR hemma och undrar om någon vet. Tänkte på dressyren, måste...
Svar
18
· Visningar
1 600
Senast: tant agda
·
M
Tävling Jag vet att man alltid måste ha hästen tränsad from det att man lastar ur hästen tills den står i transporten igen när man rör sig på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 947
Senast: Lady_S
·
B
Tävling Känner någon till vad som händer om man anmäler sig två gånger till samma tävling. Jag har dessvärre glömt bort om jag anmält till en...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: MaLu
·
E
Tävling Är det någon här som har erfarenhet av att få lov att ta med en ledsagare enligt LSS (lag om stöd och service för vissa...
Svar
5
· Visningar
1 212
Tävling Hur blir det om man tolkar TR fel? Om detta upptäcks på tävlan. Jag menar, vem är det som säger att vad som är rätt och fel? :confused...
Svar
2
· Visningar
934
Tävling Finns det ngn stans i Skåne (helst i närheten av Kristianstad då) där det tränas tornerspel? Kanske där det är ok att ta med sin pålle...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: Scorpan
·
V
Tävling Jag ska tävla på söndag och kom först idag på att jag glömt att fixa ny licens för iår :o Jag var iväg till klubben och hämtade en...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Vonkan85
·
M
Tävling Jag håller på att ska ta grönt kort och första gången vi hade möte kom frågan om barn/ungdomar och grönt kort. Som jag kan utläsa av...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Jezzie
·
Tävling Nu är det så att jag har anmält mig till en tävling nästa helg, det är en tvådagars utan uppstallning så jag anmälde mig till en början...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden