Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Tävling hur långa sporrar får man ha när man tävlar hoppning? man får väl ha sporrar? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: starcraft
·
M
Tävling Nu vet jag inte om den här tråden ska vara på gnägg, tävling, ridning eller på dressyr, men jag testar här. Om en tjej som ridit min...
Svar
1
· Visningar
1 754
Tävling Min medryttare ska troligen börja tävla min häst i hoppning och fälttävlan nu i vår och då undrar jag om jag som hästägare får gå banan...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: Hallonsoda
·
Tävling Gäller samma regler som på lokal tävling vad gäller klädsel? Är en träningstävling som våran grann klubb bjudit in till.
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Hallonsoda
·
F
Tävling Tänkte ev delta på en klubbtävling snart (som programträning :p ) Enligt klubben är klädseln valfri. Vad skulle ni ha på er? Vanliga...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: Beauty_Boss
·
Tävling Är det ok att tävla i vit skjorta och svart väst? Alltså inte en stor dunväst, utan en vanlig, ganska tunn ridväst. Det är inget tryck...
2
Svar
25
· Visningar
2 547
Senast: Arwyn
·
Tävling När räknas inte ponnyn som ungponny (avd B) på hopptävling egentligen? Från året den fyller ???
Svar
1
· Visningar
876
Senast: tant agda
·
K
Tävling När räknas man som senior? Fyller 18 i år fast i höst, råkade betala in junioravgift för medlem i min ridklubb (av vana) :angel: ...
Svar
5
· Visningar
3 822
Senast: superstar
·
Tävling Är officiell klass fr o med regional nivå eller? För att räkna ut hur många poäng ett sto får på sina avkommor så får hon t ex 3 poäng...
Svar
3
· Visningar
1 021
·
Tävling Kan man hoppas på att få licensen nu innan årets andra tävling, som för mig går av stapeln på söndag? Jag skickade in betalning och...
Svar
7
· Visningar
1 001
·
Tävling har lovat att ställa upp och ordna med priser och prisutdelning i min klubb. har noll erfarenhet av detta och tävlar inte själv. Men jag...
Svar
9
· Visningar
1 135
·
C
Tävling Jag tävlar kanske varranan helg... Är de mycket eller ganska lagom? Hur ofta tävlar ni? Tacksam för svar... :)
Svar
8
· Visningar
1 208
·
N
Tävling Hur gör ni med utevistelse för era hästar när ni tränar eller tävlar. Oftast har man ju ingen hage man kan släppa dom i. Struntar ni i...
2
Svar
20
· Visningar
2 135
Senast: Asterix
·
Tävling Är det någon som har en häst med lång man som tävlar dressyr? Vad gör ni i så fall med manen. Har nämligen ett halvblod som har helt...
Svar
6
· Visningar
1 549
·
Tävling Vad betyder de olika förkortningarna på rasen som brukar stå bredvid hästens namn? Vissa har jag koll på, ex SWB-sweedish warmblood...
Svar
17
· Visningar
6 824
Senast: Etoile
·
Tävling Hej hej.. igår så berättade en av tjejerna att på nationell tävling måste man ha kavaj o vita ridbyxor.. men förr förra sommaren var...
2
Svar
23
· Visningar
2 214
Senast: staaria_
·
Tävling Vet inte om jag skulle lagt två olika trådar under resp. grens forum o frågat, men jag provar såhär. Funderade på en sak idag. Om man...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: tant agda
·
S
Tävling På nummerlappen som man ska ha på tävlingen, vad är det för nummer som ska stå där? Var är det bäst att sätta den?
Svar
13
· Visningar
11 173
Senast: X_tremless
·
Tävling Får min häst tävla två gånger i samma klass (banhoppning) fast med olika ryttare? Och måste dom två ryttarna tävla för samma klubb?
Svar
2
· Visningar
2 006
H
Tävling Får man skritta några steg i en hopptävling? :o
Svar
19
· Visningar
1 416
Senast: Asterix
·