vart kan man skaffa licens?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Micha24
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 002
M

Micha24

Hej! Har just köpt en ny häst. Hon har ingen licens sen tidigare och då slog det mig att jag faktiskt inte vet hur man bär sig åt för att skaffa licens till sin häst. Har endast haft hästar som har licens sen innan tidigare så hur märkligt det än kan låta så vet jag inte hur man gör. Snälla kan ngn hjälpa mig med det? Mvh/ Micha

Sv: vart kan man skaffa licens?

Kontakta din klubb. Om klubben inte har någon blankett hemma kan du nog få en direkt från förbundet (eftersom klubben i detta fallet inte behöver intyga något så kan förbundet skicka direkt till dig)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: MiniLi
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Elo
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
510
Senast: Ramona
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈