Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling När brukar ni skicka in anmälan till tävling...Nägra dagar innan .anmälan går ut eller 1-2 veckor innan tiden går ut.? Går det att...
Svar
3
· Visningar
923
Tävling Skulle vara kul att veta hur stor startavgiften är på klubbtävlingarna på era klubbar!!
Svar
14
· Visningar
1 277
Senast: beauspirit
·
Z
Tävling Jag har funderat på det här med att tävla med ungponny. Får man vara hur gammal som helst då? Om jag har ridit in en ponny och vill ut å...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Dimmans_Elaine
·
Tävling Vad går KM i på eran klubb, både dressyr och hoppning? Hos oss går det i 120/LB i hoppning och LA:3/LB:1 i dressyr, vilket jag tycker...
2
Svar
35
· Visningar
2 847
Senast: Stalone
·
Tävling Kolla listan på ridsports hemsida om varningar. Var bara 2 moment med, men vad har man gjort sig skyldig till då? *nyfiken* Står...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: jerseyko
·
Tävling Måste man förnya sitt gröna kort eller varar det för evigt? /Timsetim
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: megasus
·
K
Tävling Min foderponny är inte grund vaccinerad, då ägaren tappat bort/slarvat med vaccinationen. Min fråga är, får man tävla efter första...
Svar
4
· Visningar
2 261
Z
Tävling Vet att det ligger en massa trådar här redan, men ingen som tar upp min fråga. Det gäller betalning av licensen. Vet att jag läst detta...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: zykk
·
L
Tävling Min medryttar häst skall förmodligen kvala in till breeders!! Men nu är jag helt förvirrad, kan nån förklara vad igenligen BREEDERS...
Svar
15
· Visningar
2 179
Senast: Cowabunga
·
K
Tävling Jag vill veta vart jag kan vända mig för att få reda på någon om agillity får shettland?????? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Alfons
·
Tävling Hej, tänkte börja tävla på riktigt till våren :banana: . Jag ska skaffa licenser och så men blandar ihop det. Man ska ju ha...
Svar
3
· Visningar
1 691
Senast: lundsbo
·
A
Tävling Ska tävla i början av april. Har aldrig löst ryttarlicens tidigare och undrar nu hur jag skall göra om min licens inte hinner komma...
Svar
11
· Visningar
1 698
Senast: megasus
·
Tävling Jag har lånat ut min häst på foder. Om/när han och hans fodervärd ska starta regional tävling, är det jag eller hon som ska betala...
Svar
8
· Visningar
1 755
Senast: dressyrtinna
·
S
Tävling Spinner vidare på KM-tråden…Jag är lite nyfiken på hur upplägget för KM ser ut på ridskolor, eller rättare sagt hur man gör när man...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: tant agda
·
Tävling ...............Förra året hittade jag det genom internet ,men inte i år ..vet nån om det finns någonstans..?? Eller måste jag köpa??
2
Svar
20
· Visningar
1 820
Senast: Nora
·
L
Tävling Har du vaccinationer i passet och ska ut och tävla under tiden passet är hos ASVH: Ta en kopia av vaccinationerna, skriv dit hästens...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Rufsan.
·
Tävling Måste bara fråga om nån vet- har det hänt något nytt i fallet med honom eller??? Ska ha en muntlig redovisning på engelskan i morgon...
Svar
14
· Visningar
1 236
P
Tävling Blev så illa berörd idag när jag tittade på en klubbtävling där min dotter var med. Där fanns en liten ponny som for fram i full fart på...
Svar
15
· Visningar
1 561
Senast: _Tazty_
·
Tävling Försökte hitta tävlingar på ridsport.se och gick in på ett visst distrikt. De uppgav bara sin hemsida som www.ridsport.se medan andra...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: tant agda
·
A
Tävling Får man ha en rak pelhamstång på en ponny som är 6 år i hoppningen på tävlingar? Bara bara TR som är typ 100 år gamla så ja behöver...
Svar
18
· Visningar
1 599
Senast: beauspirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka