Hur gammal som helst?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Ziri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 076
Z

Ziri

Jag har funderat på det här med att tävla med ungponny. Får man vara hur gammal som helst då? Om jag har ridit in en ponny och vill ut å tävla lite Lätt C-Lätt B, kan jag vara 40 år då, tills ponnyn fyller 7 år?

Har inte riktigt förstått det där :smirk:! Förklaring?

Sv: Hur gammal som helst?

japp, som kopparberg redan svarat så får du vara över 18år och tävla ungponny, men det blir ju såklart då bara i ungponnyklasser. Alltså inte "riktig" tävling.

Sv: Hur gammal som helst?

Inte till hästen fyller sju utan till det år häste fyller sju. Men ja, du får vara 100 år och rida en 6-åring :P

Liknande trådar

Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
341
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka