Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Ska anmäla mig och min nya häst till våran första tävling, men behöver lite hjälp. * I passet står det att han heter XXX 0002, ska...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: starcraft
·
S
Tävling Jag skulle gärna vilja höra med er om hur veterinärbesiktning i ert distrikt går till vid tävling. Jag tycker att det oftast är under...
Svar
19
· Visningar
7 015
Senast: Långnos
·
S
Tävling Var kan man hitta en bra voltigegjord till rimligt pris passande stor häst?
Svar
2
· Visningar
2 209
Senast: rabarber2
·
H
Tävling Kan någon förklara närmare för mig vad det innebär när en klass är två faser?? :o
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: HoppFantasten
·
Tävling Vill veta mer om en häst jag ev. skall tävla lite. Vet att jag tidigare hittat en anmälningsblankett på nätet där man kunde fylla i...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: _Peplis_
·
Tävling finns det något sätt att hitta gamla tävlingsresultat?? från ca 1980???
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: lundsbo
·
T
Tävling vilka bett är tillåtna på lokalatävlingar i dressyr?? har för mig att man ej får rida på rakt tränsbett stämmer det?? Men om det inte...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: lundsbo
·
J
Tävling Har laddar ni upp då? Gör ni något speciellt för att hästen ska vara i fin form på tävlingen eller hur gör ni? Rider ni på som vanligt?
2
Svar
22
· Visningar
2 472
Senast: memmalotta
·
O
Tävling jag har eventuellt skaffat mig en ny ponny som inte har något pass. Så nu undrar jag: Vilka papper är det som ska skickas in? Men...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: _otursbarn_
·
Tävling Hejsan jaha ja då ska man ställa ännu en mer eller mindre knasig fråga men jag har aldrig tävlat utanför blåbärstävlingar så nu skulle...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Aliche
·
M
Tävling Kan man anmäla sig till en lokal tävling i tex Södermanland/Dalarna (västmanlänning) eller är det totalstopp? Hittar tyvärr inga...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Maddie
·
J
Tävling Finns det SM i shettis agillity?
Svar
1
· Visningar
825
Tävling Var säker på att jag hade papper hemma, men hittar dem inte :crazy: Anmälan går ut imorgon, så måste ha tag på det nu! Någon som vet...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: vilse
·
F
Tävling Vad behöver man ha gjort för att få tävla msv. a (medelsvår a)?? jag har tappat bort mitt kära lilla tr.... :confused:
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: starcraft
·
Tävling Nu är det så at jag för ett tag sedan typ 3 år men har nte tävlat sedan dess men nu har det blitt stulet måste man ta m det i så fall...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Oscar
·
Tävling Har absolut ingen aning om detta kom rätt, men men ;) Jag vill lösa lokallicens för i år, har haft i ett par år nu men lyckats glömma...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: AnnaKarinA
·
T
Tävling Nu i helgen, någon här på forumet som ska dit? Kanske någon som skall tävla själv? Är vi många som ska dit kan vi kanske "fixa"...
Svar
16
· Visningar
1 310
Senast: amkm
·
Y
Tävling Jag har tänkt anmäla mig till en lokaltävling i dressyr i slutet av juli och undrar därför om hästen måste ha hästpass eller vara...
Svar
12
· Visningar
1 198
Tävling Visst är det så att man INTE får leda häst på tävlingsplats i enbart grimma? Det var i alla fall vad jag fick lära mig när jag tog grönt...
2
Svar
24
· Visningar
4 409
Senast: Boop
·
O
Tävling Hur är det när man tävlar flera ryttare på en och samma häst under en tävling. Vilka regler är det som gäller? :confused: Jag är lite...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: overtyre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10