Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Tävling vad är LD A1:c???? har itne en aning om detta nämligen..
Svar
2
· Visningar
814
Senast: hopp_freak
·
Tävling Jag är helt yr ang detta med vaccinationer. Jag har en häst som ska vaccineras för första gången nästa vecka, hur lång tid måste man...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Ylva
·
Tävling Jag ska tävla nu ihelgen, och jag måste veta om man får tävla hoppning (på ponny) med ett KOMBINERAT HAKKAMORE BETT dvs, ett hakkamore...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Roccopower
·
W
Tävling Jag ska anmäla mej till en tävling men jag fattar inte detta?? :( Det står så här.... Klass 6 Lätt B Hoppning i 2 faser A0+A0/A...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: starcraft
·
A
Tävling Åkte iväg på tävling idag som jag verkligen hade längtat efter. Vi tävlar ganska ofta, men nu hade vi gjort ett litet brejk ett tag...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Lancet
·
Tävling Rent hypotetiskt nu... om jag löser hästlicens på en ponny för att kunna tävla dressyr bland hästar, får den ponnyn fortfarande tävla...
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: megasus
·
J
Tävling Vad är det första ni gör när ni kommer till tävlingen? Vad gör ni med hästen innan tävlingen? Tar ni ut den så fort ni kommer fram eller...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Tiggertjejen
·
Tävling om jag vaccinerar min häst på måndag, kan jag tävla på söndag då eller är det för tidigt? måste man registrera en häst innan man kan...
Svar
8
· Visningar
1 062
·
Tävling Är det bara jag som tycker det är åt fanders? Eller tydligen inte med tanke på insändaren i Ridsport... Hur ska man få klubbar att vilja...
2
Svar
39
· Visningar
2 509
Senast: Lady_S
·
N
Tävling Ja, vad är det värsta som hänt er på tävling som kändes alldeles förödande när det hände men som ni ändå akn småle lite åt nu efteråt...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 744
Senast: _Asynja_
·
Tävling Hur är era brunstiga ston på tävling, är dom annorlunda när det gäller själva tävlingsmomentet? Isåfall på vilket sätt påverkar det det?
Svar
4
· Visningar
1 624
Senast: Melle
·
N
Tävling Får jag göra det? Istället för kavaj. Min kavaj jag har tycker jag att jag blir lite hindrad i rörelserna av, så jag ska köpa en ny...
2
Svar
22
· Visningar
2 137
Senast: enjes
·
W
Tävling Vilken årstid är det bäst att sälja häst? Blir priset högre på en viss årstid? (det var någon som sa det)
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Warhammer
·
D
Tävling Kan Svenska ridsportförbundet kolla upp alla tävlingar en häst tävlat oavsett placering? Har en häst som tydligen skulle ha tävlat upp...
Svar
10
· Visningar
1 184
·
W
Tävling Hejsan!! Jag tävlar för en helt värdelös ridklubb. Tycker jag iallafall och jag är nog inte ensam om det. :mad: Det finns inget...
Svar
13
· Visningar
1 314
Senast: Ämelie
·
A
Tävling Om man vill kvalificera sig till nåt och det står "du behöver högst 8 fel i den och den klassen" gäller det då bara fas ett eller är 8...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Arsozah
·
L
Tävling Helt nyfiken för jag tävlar inte men just nu och i helgen så pågår det SM i hoppning inte långt ifrån där jag bor men vädret är inte bra...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Laban
·
W
Tävling Halloj! Jag undrar vad man ni använder för slags broddar vid grässtävling?
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: Elektron
·
Tävling Läste i Ridsport att så många ryttare bojkottade en tävling pga att de ansåg underlget så dåligt, att arrangören fick ställa in...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 584
Senast: Yoghurt
·
K
Tävling vad är skillanden på lokal och regional tävling?
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: Annki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Dejtingtråden del 38
  • Julbak och julgodis

Hund, Katt, Andra Djur