Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

O
Tävling När ni började tävla, hur läng tävlade ni i dom "låga" klasserna innan ni flytta upp, tex. om ni tävlat LD och LC ett tag när flytta ni...
Svar
19
· Visningar
2 212
Senast: SanchoPancho
·
F
Tävling Får man ha flätad svans på en fölbedömning?? på stoet?? på fölet?? måste stoet ha nosgrimma på tränset?? tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
800
Senast: shady
·
A
Tävling Hej alla kloka människor på buke :bow: Det är så att jag skall få chansen att skriva upp för grönt kort nu i veckan. Prblemet är att...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: tant agda
·
L
Tävling Hej! jag undrar om man behöver boots när man rider gymkhana om ponnyn bara är skodd fram? ponnyn har aldrig trampat sig annars. MVH...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: panda_tjejen
·
Tävling Hej! Jag undrar om man kan tävla sin b-ponny som 14-18 åring lokalt, om man anmäler honom i c-ponny klass? :love: :love:
Svar
9
· Visningar
1 910
Senast: Vita_N_6520
·
S
Tävling Ojojoj den här dagen trodde jag aldrig skulle komma, på söndag ska jag tävla, och nu har jag ungefär tusen frågor... Så om någon är...
Svar
9
· Visningar
1 399
Senast: sabbet
·
Tävling Har hittat mitt gröna kort... :banana: Mamma hade lagt det i en låda i hennes rum, suck, när man själv letat som en galning efter...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: break_a_leg
·
S
Tävling om man är medlem i flera klubbar. väljer man själv vilken klubb man vill tävla för?
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: __Stilett__
·
G
Tävling Jag vill jätte gärna kunna göra lika fina knoppar som alla andra utan att behöva klippa eller rycka någon man! Dom flesta säger ju att...
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: Cettan
·
N
Tävling Visst går det på något sätt att tävla ponny med de stora hästarna? Är det bara att anmäla sig som vanligt eller ligger det något krux i...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: Olinda
·
G
Tävling Vad händer egentligen på en hopptävling om alla blir uteslutna i en klass?? Vilka får placeringarna liksom?? :p
Svar
3
· Visningar
956
Senast: megasus
·
B
Tävling Hittar inte hopp-TR ,vill veta hur många poäng man får ifall man kommer tvåa i L:A Regional tävling. Och hur många poäng krävs för att...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: starcraft
·
A
Tävling Vad behövs för att tävla? Jag menar nollor och sånt. jag hittar det inte nån stans :crazy:
Svar
3
· Visningar
2 027
Senast: trazel
·
W
Tävling Nu ska jag göra nått jag inte gjort sen jag var 7 år! Ska vara med på en blåbärshoppning i juni med mina två varmisar så de ska få prova...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: wingil
·
Tävling Förbereder ni er innan tävlingen på något sätt? Läser ni igenom startlistan ordentligt och "övar" på de svåra namnen? Sist vi tävlade...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: break_a_leg
·
K
Tävling Nu har jag alla ritningar och papper klara och han är chippad. men nu undrar jag, ska jag skicka med mätintyg? har skickat med en kopia...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: fred
·
O
Tävling Ska tävla imorgon... med min ... gula skimmel :crazy: Något bra tips på hur jag kan få honom VIT igen? Har inget skimmelshampo så...
2
Svar
20
· Visningar
2 097
Senast: wingil
·
O
Tävling Är det nån som ska vara med där? Vad tänker ni på när ni rider stilhoppning?
Svar
12
· Visningar
974
Senast: oseriös
·
Tävling Har du några tips hur jag kan få min kräsna häst att äta lite mer på tävling? Eller annars också. Försökt att hitta sådan man han tycker...
Svar
2
· Visningar
699
Tävling Finns det några sådana? Alltså när arrangören är skyldig att meddela vilka som blivit bortlottade? så man har chans att anmäla till...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Doneloge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka