Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Tävling Hur gör man? Proppen står ju på engelska och där står det att man ska skicka in "entries", vad menas med det? Är det någon speciell...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: Tysken_
·
Tävling Nu är jag arg. Läste på Hästmagazinet.se att en av våra elitfältävlansryttare inte kunde komma iväg och tävla utomlands pga att hästen...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: fio.
·
T
Tävling Vad har ni för tävlingsstövlar? Får man tävla i dessa stövlar på lokal dressyr tävling? Får man ha bara skjorta när man riderfram...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Electric88
·
S
Tävling Det är så att vi snart ska ha våran första klubbhoppning och vi brukar minst ha 3 stycken varje år. Och vi brukar alltid utse en...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: speedygirl
·
S
Tävling En dum fråga kanske men jag har inte så stor koll på det eftersom jag inte brukar tävla. Måste man ha grönt kort för en lokal...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: Totola
·
D
Tävling Om jag tävlar en annan persons häst och betalar anmälningsavgiften själv. Och då vinner tävlingen och får ett fint pris, visst blir...
2
Svar
33
· Visningar
2 932
Senast: Lillo
·
S
Tävling Måste man ha det? Min har inte kommit än, ska tävla i helgen. Läste i TR 2003 att man inte behöver ha sporrar på lokal dressyr, nån...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: XABC
·
Tävling Behöver man grönt kort och/eller licens för att vara med på en pay and ride?? :confused: Funtar på att vara med på en men det står...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: XABC
·
Tävling Då t.ex en dansk ryttare får komma över till Sverige och tävla regionalt och nationellt, på dansk ponny, undrar jag om en svensk ryttare...
Svar
13
· Visningar
1 949
Senast: Snuffsan
·
A
Tävling Tycker ni att det är för mycket att tävla en 6-årig c-ponny varje helg en period? Vi gör det mest för att få in rutin och lära känna...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Senast: hanniizz åå sammiizz
·
K
Tävling Vart hittar ni propositiner?? jag har försökt att hitta lokala hopp¨tävlingar med att söka efter det på google.. utan att lysckas...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: hanniizz åå sammiizz
·
L
Tävling Berätta ALLT ni vet om grönt kort ;) Alltså inte VAD det är utan vad man gör på det..Eller rättare sagt HUR man gör det... Vilka...
2
Svar
22
· Visningar
2 398
Senast: miniliten.
·
B
Tävling Halloj! Jag är så glad, för jag har klarat Grönt Kort :D Såg det idag, så jag får åka och tävla i Matfors! :) Elin
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Beauty_Boss
·
J
Tävling Jag funderar på hur mycket man vågar resa med hästarna. Mina hästar åker lastbil så de står rätt bra. Men det blir ju ibland långa resor...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Sol_
·
Tävling Vad avser det momentet?
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Arwyn
·
L
Tävling Jag ska rida Hoppning, KM ,nu i Maj med STILBEDÖMNING :crazy: Vad ska jag tänka på? Tips? :) :bow:
Svar
15
· Visningar
1 850
Senast: Dimmans_Elaine
·
L
Tävling Nu behöver jag lite vägvisning från er bukefalare :) Det är så att jag funderar på att tävla den 25/5 med nuvarande häst (lånar)...
Svar
12
· Visningar
1 377
Senast: megasus
·
Tävling jag måste ha reda på varför det svenska halvblodet ökar i efterfrågan internationellt.det är ett skolarbete jag håller på med och det är...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Nyrelski
·
N
Tävling Kommer det bli krav på att man ska uppvisa pass på tävlingar from årsskiftet?
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Notorius
·
Tävling Hej :) Jag undrar vart man hittar alla propositioner. Alla säger att dom står ju i Distriktsnytt, men där står ju bara alla datum...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka