Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Tävling När man tävlar på lokal tävlingar, får man då tävla i hela sverige eller måste man hålla sig inom länet eller nåt? :bump:
Svar
1
· Visningar
822
Tävling Min New Forest är mätt till 148cm, han är född 95 och när vi senast mätte så var han 153cm, han är stor och maffig, själv är jag...
Svar
6
· Visningar
1 492
Senast: FT_ryttare
·
M
Tävling min häst vill inte gå in i transporten när man har bara träns på. de e väl att man "drar" och då stramar de vid nacken å så. men min...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: xet
·
Tävling Finns det någon har ett TR I tillgängligt som kan citera ur TR I Gemensamma bestämmelser, Moment 111 punkt 6. (Det som ersätter...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: HeJe
·
L
Tävling Finns det någon sida där man kan kolla tyska ryttares resultat? :) Tack på förhand ;) :bow:
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Cyllene
·
Tävling Om anmälningstiden går ut den tex den 10:e. kl 18:00 När anmäler ni er då? Flera veckor? Några dagar? Eller samma dag kl 17:59? Eller...
2
Svar
31
· Visningar
2 071
Senast: >emelie<
·
Tävling Hur gör ni med hästarna under sommaren? Får de gå på bete? Hur löser ni det så att hästarna inte ska se ut som några små köttbullar...
2
Svar
31
· Visningar
1 982
Senast: trazel
·
M
Tävling Jag är tretton år och tävlar klubb med en b ponny. Kan jag tävla med honom hela detta året lr inte?
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Malle Palle
·
B
Tävling Hej! en kompis ska börja tävla lite mer (inte bara på klubbnivå) mest dressyr till en början, men vill nog hoppa också. Men, hon har...
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: Oscar
·
M
Tävling Var in och kollade på resultat från en tävling och där stod även licensnr med men på vissa stod det intrim och interim i stället för ett...
Svar
4
· Visningar
2 069
Senast: XABC
·
L
Tävling Hur gammal får man lägst vara när man rider ponny på SM? SVARA FORT! :bow:
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Xenox
·
L
Tävling Om man ska anmäla sig till en tävling via ett mail till arrangören, finns det då färdiga blanketterman kan ladda ner eller ska man...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: Linabebis
·
Tävling när betalade ni er licens, och när fick ni brickan??? Tycker det är lite konstigt, för jag betalade min i början av mars och har inte...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: megasus
·
Tävling spin-off på sommarbetestråden, men jag har funderingar på att släppa min ponny på lösdrift till hösten, men kan jag tävla ändå? Måste...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Dorinda
·
L
Tävling Dom där "flaggorna", "runda ringarna" som sitter på hindren vid tävling (röd+vit) Hur ska man följa dom? *har glömt :o *
Svar
1
· Visningar
802
L
Tävling Hej!! Jag undrar en dum fråga.... Är det verkligen så att man måste ha hästpass från och med 2005?? Jag har tre stycken ponnier och det...
2
Svar
36
· Visningar
3 322
Senast: Lena_B
·
C
Tävling hur vet man vilken storlek man ska ha på broddarna? hur broddar man, vad behöver man? :confused:
Svar
3
· Visningar
817
Senast: md5krist
·
P
Tävling Hej! Jag tog hit en ID-kontrollant som gjorde en Signalement beskrivning av min häst m.m. som skulle skickas in för att få ett hästpass...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: mandaaa_
·
S
Tävling Vad är maxlängden på sporrar vid dressyrtävling? Finns det någon minimilängd eller får man slip/fila ner dom helt och hållet och bara ha...
Svar
4
· Visningar
1 422
Senast: Sol_
·
Tävling Dum fråga kankse, men behöver en häst vara vaccinerad för att få starta i sk "klubbhoppningar" ??? Eller är det klubben som bestämmer...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: Dilli_Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka