Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Till alla: Men, om man skickar in anmälan till en tävling samma dag som anmälningstiden går ut (tex. per mail). Då hinner ju pengarna inte fram tills nån dag senare. Blir man oftast efteranmäld då, eller lämnar de några dagar för pengarna att komma fram?
Jag har tagit emot anmälningar till många tävlingar, det kommer ytterst få först, men sen rasslar alla in de 2 sista dagarna och dagen efter tiden gått ut :smirk: Skulle jag ta dem som efteranmälan skulle hälften av de startande vara sådana :smirk:
Eftersom jag tävlar ganska mycket så krävs det planering av tävlingsterminen!! jag brukar anmäla mig när proppen kommer ut! Ibland har det hänt att en "tänkt" tävling blivit inställd och då har jag fått efteranmäla till någon annan tävling samma helg!
Normalt kanske nån dag innan anmälningstiden går ut.
Det blir ju ändå aldrig som man tänkt sej, med planerade tävlingar,
så jag vill inte anmäla för tidigt!
Jag brukar anmäla när jag vet at jag ska åka på tävlingen.
Kan bli väldigt olika tider, dessvärre har det på senaste tiden blivit så att anmälningarna på posten har blivit postade samma dag som anmälningstiden går ut , och de på internet närmare 17.59...
Jag har hittills aldrig blivit efteranmäld, fast jag har nog förtjänat det några gånger. Ska bättra på mej nu när jag ska bli dressyrryttare också, risken finns ju faktiskt att man inte får vara med i sånna fall.
jag anmäler mej alltid en vecka innan anmälningstiden utgått ungefär. för ja hatar att bli efteranmäld det är bara onödigt men ja e lite nörd å gillar å vara först jämt :P
Jag planerar alltid att anmäla mig i god tid men som vanligt blir det alltid i sista sekunden men jag undviker alltid efteranmälningar eftersom jag är sparsam (inte snål )
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.