När anmäler ni till tävling?

Sv: När anmäler ni till tävling?

I dressyr är jag ute i god tid. Hoppningen blir oftare dagen innan.

Mest för att min häst alltid trasslar till det innan hopptävlingarna. (rullar ner i diken, trasslar in sig i träd och dylikt :smirk: )

om det är brev lägger jag på lådan dan innan (hatar brev)
annars så snabbt som möjligt... (skjuter upp det)

Till alla: Men, om man skickar in anmälan till en tävling samma dag som anmälningstiden går ut (tex. per mail). Då hinner ju pengarna inte fram tills nån dag senare. Blir man oftast efteranmäld då, eller lämnar de några dagar för pengarna att komma fram?

Det är ju låååångt kvar till tisdag ;)

Jag har tagit emot anmälningar till många tävlingar, det kommer ytterst få först, men sen rasslar alla in de 2 sista dagarna och dagen efter tiden gått ut :smirk: Skulle jag ta dem som efteranmälan skulle hälften av de startande vara sådana :smirk:

Så lugn bara lugn, de kommer ;) :D

Hej!!

Eftersom jag tävlar ganska mycket så krävs det planering av tävlingsterminen!! jag brukar anmäla mig när proppen kommer ut! Ibland har det hänt att en "tänkt" tävling blivit inställd och då har jag fått efteranmäla till någon annan tävling samma helg!

Normalt kanske nån dag innan anmälningstiden går ut.
Det blir ju ändå aldrig som man tänkt sej, med planerade tävlingar,
så jag vill inte anmäla för tidigt!

Jag brukar anmäla när jag vet at jag ska åka på tävlingen.
Kan bli väldigt olika tider, dessvärre har det på senaste tiden blivit så att anmälningarna på posten har blivit postade samma dag som anmälningstiden går ut , och de på internet närmare 17.59... :o

Jag har hittills aldrig blivit efteranmäld, fast jag har nog förtjänat det några gånger. Ska bättra på mej nu när jag ska bli dressyrryttare också, risken finns ju faktiskt att man inte får vara med i sånna fall. :idea:

jag anmäler mej alltid en vecka innan anmälningstiden utgått ungefär. för ja hatar att bli efteranmäld det är bara onödigt men ja e lite nörd :p å gillar å vara först jämt :P

Jag planerar alltid att anmäla mig i god tid men som vanligt blir det alltid i sista sekunden :angel: men jag undviker alltid efteranmälningar eftersom jag är sparsam (inte snål ;) )

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 234
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Vi har precis skaffat ny häst. Vi har nu 4 stycken och ena är till salu på försäljnings stall. Nu blev ponnys halt på försäljnings...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: Cambrie
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka