Hästpass.

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare karatefisken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 872
K

karatefisken

Nu har jag alla ritningar och papper klara och han är chippad. men nu undrar jag, ska jag skicka med mätintyg? har skickat med en kopia på köpekontraktet. Är det något mer som ska skickas in?

Sv: Hästpass.

Jag kan ingenting om pass till ponny, men jag antar att du ska skicka med mätintyget, skulle vara konstigt annars...

Ullis

okej, tänkte att kanske nån viste här som har ponny? annars får ja ringa, för ja behöver ju de nu när ja tävlar.

Jag skickade inte in mätintyget när jag skickade in mina papper och dom anmärkte ingenting på det...

Är han slutmätt? Vanliga årsintyg skickas inte in . Slutmätte vår ponny i år o då skickade vi in mät intyg + bit av manen för ev DNA test i framtiden.

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
907
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 859
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Varför ska man egentligen skicka in passet då hästen avlider? Vad händer med det? Min häst finns inte mer men jag har inte orkat ta tag... 2
Svar
20
· Visningar
1 387
Senast: Liten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 15 16 17
Svar
338
· Visningar
9 360
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka