Tävlingslicens

Ferrari

Trådstartare
Har hittat mitt gröna kort... :banana:

Mamma hade lagt det i en låda i hennes rum, suck, när man själv letat som en galning efter det.

Nu kommer frågorna:
Hur förnyar man sin tävlingslicens?
Var gör man det?
Vad kostar det att förnya?

Tacksam för svar... :p
/ Ferrari

Sv: Tävlingslicens

Ta kontakt med den klubb du har tänkt tävla för och be om att få ett licensunderlag. Detta består av tre "delar", ett inbetalningskort där den licensansvarige ska ha skrivit under att du är behörig att ansöka om licens (dvs du har det gröna kortet), en del som klubben ska behålla och en lapp som du själv kan använda tillsammans med kvitto på betalningen tills du har fått din licensbricka från förbundet.

Lokallicens kostar 165 kr. Juniorlicens (upp till elit o internationellt) kostar 550 kr och seniorlicens (upp till elit) kostar 825 kr.

Licensen gäller per kalenderår, dvs du måste lösa ny licens vid varje årsskifte.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: cewe
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 348
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 194
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka