Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Tävling Vad är skillnaden på Lokal och Regional tävling?
Svar
3
· Visningar
839
Senast: RedHotChili
·
J
Tävling Jag är helt okunnig när det gäller tävlingsregler, men jag kom i diskussion med några bekanta häromdagen. Eftersom jag har fjordingar...
Svar
14
· Visningar
2 432
Senast: starcraft
·
F
Tävling Har jag rätt för mej nu? Min flicka tog poäng under 2003 men bara två år 2004. Alltså får de starta mindre klasser igen, men måste jag...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Frågvis
·
G
Tävling Jag har hästpass till vår ponny, men nu var det någon som berättade att det skulle bli krav med chipmärkning på alla ponnysar som tävlas...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Akustik
·
J
Tävling .. för ponny, går det? Var och hur gör man det? Min kompis har en gammal ponny som hon säger vart med i SM en gång i tiden och kommit...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Snuffsan
·
C
Tävling Jag vaccinerade min häst igår. Första sprutan av grundvaccinationen för tydligen var han inte grundvaccinerad som hon jag köpte honom av...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Cheran
·
S
Tävling Tuna är fantastisk tycker jag, Wången ska va en pärla har ja hört. Vad tycker ni?
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Jardina
·
Tävling har hört att de ändrat att man bara behöver vaccinera hästen varannat år nu :confused: ? är det sant. måste veta för annars ska ponnyn...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: apocalypsen
·
Tävling Har letat i mitt distrikt (på hemsidan) men verkar hopplöst. brukar det inte vara några mätdagar på sommaren :( :confused: ? skulle...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: beauspirit
·
Tävling Ja, vad ska det vara för meter mellan boktsäverna på långsådan på bana 20X40meter? har för mej att det ska vara 12-8-8-12? En annan...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Ylva
·
Tävling Hur går tävlingarna till i England egentligen? De flesta verkar tävla på "shower" eller vad jag ska kalla det. Hur går såna tävlingar...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: vildros
·
Tävling Hej har presic fått en ny sponsor :) och undrar lite vad som gäller. Jag vet att man måste bli godkänd av ridsportförbundet om...
Svar
2
· Visningar
802
Tävling Nån som vet om det är nån lokal/regional tävling nu snart i Dalarna? Orkar inte leta :P. Tack =).
Svar
7
· Visningar
839
·
D
Tävling Man måste väll inte ha hästlicens när man ska tävla stor häst i lokal hoppning? På ponny behöver man ju inte ponnylicens, gäller samma...
Svar
5
· Visningar
2 094
·
Tävling Hej! När man fyller i en anmälningsblankett till tävling så kryssar man ju i vilka klasser man ska starta. Och efter det står det en...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Micaela
·
Tävling Är ju ganska många år sedan jag var aktiv själv i tävlingssammanhang, men jag vet att man på den tiden kunde ha inbjudningstävlingar...
Svar
1
· Visningar
830
·
J
Tävling hej ;D jag undrar vilka dressyrtävlingar man får rida med kandar på ? någon som vet ? :D
Svar
1
· Visningar
989
·
Tävling Jag vet att hästen måste vara registrerad för att få tävla regionalt, min häst har hästpass, räcker det? det borde ju betyda att han nu...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Magnum
·
Tävling får de starta i tävlingar? alltså lokal osv? i hoppning & fälttävlan? i hoppning är det ju ungponnyklass i såfall, men fälttävlan då...
Svar
8
· Visningar
1 170
·
R
Tävling Sitter och funderar vad som räknas som doping på internationella tävlingar. Vad jag vet så är inte listan lika som den svenska men...
Svar
2
· Visningar
1 195
Senast: RECCI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka