Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Frågan står ju i rubriken...Vilken gren tävlar ni i? Ni som tävlar ofta, behåller era hästar motivationen vid alla tävlingstillfällen...
Svar
19
· Visningar
1 657
Senast: Quiqli
·
H
Tävling hej! Jag undrar om man kan tävla i chaps och ridsko i lokalhopptävling? Tacksamm för svar! / Hästsko :rofl:
Svar
2
· Visningar
852
Senast: hästsko
·
B
Tävling Har efteranmält mig(10/8) till tävling på söndag. Startlistor har kommit ut. Jag fanns inte med där. Är det så att jag får vänta till...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: shampiz
·
A
Tävling okej, känns lite pinsamt. Men jag har inte grönt kort. jag har ridit i hela mitt liv och vairt medryttare och fodervärd många gånger...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: shampiz
·
Tävling Nu är det så att jag har anmält min stora häst till en tävling, men jag tror att det är för tidigt för honom. Klubben som anordnar...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: starcraft
·
G
Tävling Är det nån som vet om några klubbtävlingar i höst runt bollnäs... kanske nån blåbärshoppning/dressyr??
Svar
2
· Visningar
828
Senast: gullnosan
·
Tävling I helgen så kom jag på en sak när det gäller klädsel på tävling. Numera är det ju tillåtet att rida i ngt som TR kallar "fritidsjacka"...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: Olinda
·
Tävling va e de konstigaste/ roligaste eller bara udda hederspriser ni har fått? min kompis vann en LD och fick ett rött allroundspö medans...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 330
A
Tävling Hur är det egentligen, måste man ha målsmans underskrift på anmälningsblanketten om man är under 18..?
Svar
6
· Visningar
976
·
M
Tävling Är det nån som ska till VRS den 2-4 september och tävla med sin häst?
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Mato
·
Tävling undefined Hejsan jag e inte så haj på de här med upklsassning. Från vilken klass måste man börja klassa up sig(eller tävling nat...
Svar
1
· Visningar
849
·
P
Tävling Detta är av ingen särskild vikt alls, ville bara skriva lite om mödan att numera vara illa tvungen att inte tänka i alla självklarheter...
Svar
7
· Visningar
1 972
Senast: PAC
·
O
Tävling Hur gör ni om ni tävlar med en häst som väldigt lätt stirrar upp sig och blir allmänt nervös och svårkontaktbar? Har ni något/några bra...
Svar
9
· Visningar
1 503
Senast: Splittan
·
Tävling Hur tränar ni ryttare er själva inför tävlingar. Det pratas ju mycket om hur man tränar sina hästar, men hur noga är ni på att träna er...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Matilda_o_Bonita
·
F
Tävling Undrar bara om man behöver ha grönt kort för att "tävla" clear round nu? Vissa säger det och andra inte! nån som vet exakt? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Sparkling
·
E
Tävling nu har jag överträffat mej själv... tagit priset i klumpighet genom tiderna! tävlade förra veckan, hoppade en 90-bana. Jag hade start...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: ZanMiguel
·
T
Tävling Vet inte om det redan finns en sån tråd men nu tycker jag att ni ska lägga upp alla tävlingsbilder ni har + lite info om er och hästen...
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: ponnyryttaren
·
Tävling Har inte så stor koll på det här :o Men får man ha gråa ridbyxor på tävling eller är enbart vita tillåtet? :bow:
Svar
14
· Visningar
3 726
Senast: Notorius
·
V
Tävling Får man tävla en triangelmärkt häst i klubbnivåer/lätta klasser i hoppning eller dressyr, som blivit avställt från travet, och får...
Svar
15
· Visningar
9 652
Senast: v_NiniZ_v
·
Tävling Vad innebär det med Div I & II och omgångarna? Kan man anmäla till en sån tävling utan att starta i de andra omgångarna? Tacksam...
Svar
1
· Visningar
824
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka