X
Xenox
Sv: Hederspriser
Jag har vunnit massa bra grejer
Ett reflextäcke från kefly (ett sånt man har när man rider)
Ett par läderridstövlar från Mountainhorse
ett par stallskor från MH
en väst från MH
En krubba (fast jag var inte så glad när jag fick den men den har kommit till använding och är jättebra)
Beneflexer
Schabrak
Täcken av olika sorter dock nästan alltid i rätt storlek och har det inte varit det så har det alltid vart helt ok och byta
Övningskörning på bilskola en lektion (på ponny och det håller i tio år)
Pengar
Och en massa vanligt typ grimmor, lindor, pälsglans och diverse pokaler
Sen mindre roliga saker
Julskinka
Julkorv
Stenklump med plastblomma (den var gräslig!)
Flecetröja från MH en mörkblå med galopperande ljusblåhästar (ni vet dom dom sålde till barn, fast i str 38) fast jag hade tur och lyckades fjäska med ridsportbutiken hemma så jag fick byta in den
Det roligaste var när jag vann ett schabrak på hemmaklubben, då hade jag varit inne i seketeriatet innan och tjuvkikat på priserna och konstaterat att Cponniernas schabrak var mkt snyggare (det andra var fult). Så då var jag så fräck att jag bytte plats på schabraken så att om jag vann så skulle jag få det snyggaste sen fick jag det fina schabraket
Jag har vunnit massa bra grejer
Ett reflextäcke från kefly (ett sånt man har när man rider)
Ett par läderridstövlar från Mountainhorse
ett par stallskor från MH
en väst från MH
En krubba (fast jag var inte så glad när jag fick den men den har kommit till använding och är jättebra)
Beneflexer
Schabrak
Täcken av olika sorter dock nästan alltid i rätt storlek och har det inte varit det så har det alltid vart helt ok och byta
Övningskörning på bilskola en lektion (på ponny och det håller i tio år)
Pengar
Och en massa vanligt typ grimmor, lindor, pälsglans och diverse pokaler
Sen mindre roliga saker
Julskinka
Julkorv
Stenklump med plastblomma (den var gräslig!)
Flecetröja från MH en mörkblå med galopperande ljusblåhästar (ni vet dom dom sålde till barn, fast i str 38) fast jag hade tur och lyckades fjäska med ridsportbutiken hemma så jag fick byta in den
Det roligaste var när jag vann ett schabrak på hemmaklubben, då hade jag varit inne i seketeriatet innan och tjuvkikat på priserna och konstaterat att Cponniernas schabrak var mkt snyggare (det andra var fult). Så då var jag så fräck att jag bytte plats på schabraken så att om jag vann så skulle jag få det snyggaste sen fick jag det fina schabraket