Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Övr. Djur Min första belgiska jätte kull är född. Trodde inte parningen hade lyckats då jag inte såg mer än misslyckade försök från hanens...
Svar
3
· Visningar
767
Övr. Djur Har fått ett erbjudande om att köpa en Gråjako hane på 4 år. Jag är otroligt velig i denna fråga.Jag är erfaren med fåglar och papegojor...
Svar
14
· Visningar
6 398
Senast: Atoxa
·
Övr. Djur Höll på att göra ett stort misstag med den, men försökte rätta till det så mycket det gick...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Tinen
·
Övr. Djur Var på reptilutställning idag. Fanns en sjuuuukt snygg stäppvaran där, zäbra goes in lööööve :love: Och vad är det här för...
Svar
15
· Visningar
2 426
Senast: Minerva
·
Övr. Djur tycker ni detta är djurplågeri? fick en kommentar av en "kompis" att jag är helt jävla dum i huvet som låter hunden stressa ihäl de...
Svar
3
· Visningar
906
E
Övr. Djur Min ena han kanin har plötsligt inte kunnat stöda på sitt vänstra bakben.. Han verkar inte ha ont av det, så jag har börjat undra om det...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Eccu
·
Övr. Djur jag lovade ju att sätta in bilder, haha. :D idag 17 dagar :)
Svar
12
· Visningar
984
C
Övr. Djur finns det något man kan använda på kanin? Såna örthalsband man använder på hund??? Någon som vet.
Svar
5
· Visningar
2 421
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Märklig fråga kanske, men vi hade värsta naturupplevelsen i vårt garage i går kväll!:) (Jag är fortfarande helt tagen av det!)...
Svar
16
· Visningar
6 624
Senast: pinky
·
Övr. Djur ... & det lilla livet var väldigt chockad men för övrigt oskadd. Hon (tror jag) kan max vara 5 veckor, om ens det & att särtta tillbaka...
2
Svar
20
· Visningar
3 404
Övr. Djur Vi har haft marsvin så länge jag kan minnas, nu har vi inte ett enda. Det sista, Mars, gick bort idag. Före jag for till stallet höll...
Svar
12
· Visningar
1 057
F
Övr. Djur ..vad har ni använt för material, t.ex till botten? Nåt spec man ska tänka på när man bygger sin egna? Har planer på det, dels för att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 619
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur ..vad som höll på att ge min hjärtattack när jag satt framför datorn och drack lite mjölk! :eek...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 182
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Djur Någon här inne som har hamster? Har lite frågor jag gärna vill ha svar på :P Hona eller hane? Har hört att honor luktar väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 989
Senast: GALOPP
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av att ha dem? Jag fick två av min farbror här i förra veckan med var tvugna att ta bort dem då de åt upp...
Svar
6
· Visningar
3 403
F
Övr. Djur Min råtta har olika längder på dom övre 2 tänderna. Den ena är lång, och den andra kortare och även smalare. Har inte kollat hans...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur era djur för konster och det ni har lärt dem?
2
Svar
25
· Visningar
1 756
Senast: NaTTa
·
V
Övr. Djur våra råttor brukar ibland hicka o skaka till. Undrar om de bara är vanlig hicka eller om det är nått annat??? vore kul o veta om de är...
2
Svar
29
· Visningar
3 157
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Min sambo och jag var och köpte ett akvarium i helgen. Ett modell mindre med tre Black Molly, tre Svärdbärare och två Scalarer...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: tinna
·
T
Övr. Djur Tacksam för råd om hur jag ska göra. Har två nymfparakiter i en bur utan holk. En hane och en hona. De brukar para sig men jag har inte...
Svar
3
· Visningar
9 718
Senast: Timber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka