Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Däggdjur Är inte så vidare aktiv här på forumet, så för er som inte vet vem jag är så heter jag Anna och har 4 st kaniner hemma varav alla är...
2
Svar
32
· Visningar
2 651
Senast: _satelit_93
·
L
Däggdjur DEM ÄR 2 VECKOR PÅ MIDSOMMAR HUR SKA MAN SKÖTA DEM OCH NÄR SKA MAN TA DEM FRÅN MAMMAN:confused: ALLA ÄR SÅ SÖTA 8 ST. :banana: MINA...
Svar
6
· Visningar
6 253
Senast: Jenka
·
F
Övr. Djur Hej :rofl: Jag har en fråga ang mitt terrarie till min majsorm. Terrariet är 120cm långt, 80-100cm högt, 55cm brett. Min majsorm är 2år...
Svar
1
· Visningar
1 927
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Har fulla skorsten i getingar, Har mailat antisimex då min mobil inte vill funka. Men hur snabbt kan dom komma, sotaren kommer den 23...
Svar
6
· Visningar
1 547
Senast: LIA
·
U
Övr. Djur Har ett stort problem som jag inte vet hur jag ska lösa vet inte ens om jag gjorde rätt:(?? Min son ringde i går upprörd till tusen han...
Svar
19
· Visningar
9 611
·
Övr. Djur Alltså, är det tillåtet att sälja vinbergsnäckor? Dem är ju svenska och lever vilt...
Svar
6
· Visningar
3 705
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Ibland känns det som om jag är enda kaninhopparen på buke, :grin: nu vill jag se alla andras hoppkaniner. :) både film och bilder...
2
Svar
36
· Visningar
4 058
Senast: dotzie
·
Övr. Djur Lever gulmagade vattensalamandrar fritt i Sverige naturligt? Såg en liten rackare idag, har aldrig sett någon innan. Såg precis ut som...
Svar
5
· Visningar
2 823
Senast: Inte_Ung
·
B
Övr. Djur http://www.gt.se/nyheter/1.1603868/korpar-attackerar-och-dodar-kalvar Hur stängslar man rovdjur från luften???, som det verkar...
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: Bloody F Mary
·
Övr. Djur Jag vet att det här ska ligga i "andra djur" och jag vet att jag gör fel som skiter i det, men det struntar jag i just nu för jag gissar...
2
Svar
29
· Visningar
11 266
Övr. Djur Någon som vet vart fanken man får tag på javamossa eller någon annan tät växt (yngelgömme ställe ;))??? Jag har varit i stedens alla...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Nera
·
Däggdjur Idag har jag ringmärkt mina första kull egenuppfödda kaniner *löjligt glad* Ska spara alla och ställa ut och se vilka jag ska fortsätta...
2
Svar
20
· Visningar
1 804
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Stötte på en skadad fiskmås när jag skulle hem från jobbet. Fångade den och det visade sig att vingen var bruten ovanför armbågen...
2
Svar
24
· Visningar
7 826
Senast: Bloody F Mary
·
P
Övr. Djur Jag håller på att bygga lite hinder till min kanin och skulle gärna vilja få lite insperation och idér hur man kan göra :idea: Så skynda...
Svar
11
· Visningar
5 315
Senast: dotzie
·
Lantbruksdjur Vi (sambon och jag) har blivit erbjudna att ta över en ruvande höna med tillhörande ägg av en bekant. Eftersom vi för tillfället bara...
Svar
10
· Visningar
12 909
Senast: Doccan
·
O
Övr. Djur Min kompis har precis köpt sig ett djur på så kallad "avbetalning" och de fungerar inte mellan henne och djuret hon har köpt. Nu undrar...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: Oasis
·
Däggdjur och grannen gör inte ett dyft för att ens försöka fånga in dom :mad: Jooo, dom har lämnat burdörren öppen så att kaninerna ska kunna...
Svar
5
· Visningar
1 713
Senast: Oasis
·
Övr. Djur I dag när hönorna skulle få sin frukost lade jag märke till att favorithönan Maggan inte var med och trängdes vid frukostbordet - När...
Svar
1
· Visningar
813
Däggdjur En liten fråga: Kan en kanin para sig med en hare? och tvärtom förstås. Blir det några ungar av det? Och slutligen, kan deras ev...
Svar
5
· Visningar
6 881
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Ska nyinreda ett 120L akvarium och behöver lite inspiration ;) Det ska vara ett biotopakvarium. Är inte intresserad av typ Malawi...
Svar
11
· Visningar
1 320
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt