Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Däggdjur Jag har en dvärghamster som jag köpte när den var några veckor gammal och hade skilts från sin mamma. När jag köpte honom var han itne...
2
Svar
28
· Visningar
6 518
Senast: mariareinman
·
M
Övr. Djur Är det nån som vet vad det här är? :S Ska det typ bli en fjäril av något slag eller så? Hittade den på baksidan häromdan...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Ms-mee
·
Lantbruksdjur :love: Hur många blir avundsjuka?? ;) 15 stycken små sötnosar har jag för tillfället och det kommer nog några...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
13 688
Senast: nepita
·
Lantbruksdjur Vårt första gåspar har fått 4 små sötnosar :love: Mamma Gås den vita å Pappa gås den vit/gråa E så glad att det blev något det...
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: Sasse
·
N
Lantbruksdjur Hej alla. Jag köpte fem isländska vikingahöns igår. Det är två fjolårskycklingar och tre småttingar som dock är rätt många veckor och...
Svar
5
· Visningar
3 942
Senast: Nelly_Muffin
·
Lantbruksdjur Går det att avhorna en vuxen highland cattle kossa? Hur gör man isåfall det på bästa sätt? Skulle den sedan kunna gå med hästar trots...
Svar
4
· Visningar
2 996
Senast: Popcorn
·
S
Lantbruksdjur Hej! Jag har kollar på lite gamla bilder i min dator och kom fram till en oemotståndlig gullig höna! Jag kan tyvärr inte komma på vad...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: sssara_
·
Övr. Djur Tre spindlar och en larv har jag fått syn på som jag inte hittar i vår insektsbok, så jag tänkte testa och se om ni kanske kunde hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: Sasse
·
R
Övr. Djur Våran kanin hoppar lös i vårat kök och har en bur med mat och spån i. Hon har dessutom fått katternas lurviga låda (en sån med en...
Svar
6
· Visningar
4 242
Senast: Jenka
·
C
Övr. Djur Jag undrar om man kan bygga ett eget terrarie till sin sköldpadda med träväggar och presening(stavnig?) i botten och sedan ha sand på...
Svar
19
· Visningar
1 453
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Sitter på jobbet och den årliga nedramligen skedde idag, när måsarnas ungar trillar ner från ett tak till ett lägre. Nu sitter en unge...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Yrja
·
Lantbruksdjur Ja, som rubriken lyder. Kan man ha 2 baggar ihop? Eller blir de bråk? Ska jag kastrera 1 eller båda? Jag säljer inte, dom är mina...
Svar
5
· Visningar
4 057
Senast: Narob
·
M
Lantbruksdjur hej funderar på att skaffa getter och vill veta allt om deras skötsel! nån som kan hjälpa mig?? framför allt hur stänger man in...
Svar
4
· Visningar
4 117
Senast: Angua
·
Övr. Djur Just nu har jag ett problem med min ena bagge, skall ta det från början: i slutet av sommaren köpte jag tre vuxna får (en bagge och två...
Svar
5
· Visningar
4 722
Senast: Tabasco
·
D
Övr. Djur I en damm inne i Malmö bor en familj gräsänder. Den ena bebisen är gul! Hur vanligt är detta, och hur kommer det sig? Antagligen lär...
2
Svar
31
· Visningar
4 927
Senast: Ylva86
·
Däggdjur Såg till min stora förskräckelse idag att de va jätte långa på dotterns kanin. Vi har inte klippt de sen hon fick henne i september...
Svar
16
· Visningar
8 700
N
Övr. Djur http://Pumi-Nelly.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1245103201&id=380912237 Hoppas länken funkar nu... Hittade dessa två...
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: Nelly_Muffin
·
Övr. Djur Jag har länge varit intresserad av att skaffa ett akvarium. jag har läst lite i böcker men det var ett bra tag sedan. och nu försökte...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 679
Senast: MinIan
·
S
Övr. Djur hej! Jag har lite frågor och funderingar angående eremitkräftor... Jag ska byta upp mig till ett större akvarium till mina firrar och...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: sally_lipton
·
Däggdjur http://arbetarbladet.se/nyheter/ockelbo/1.1100609 Hoppas Kalle får bo kvar i Älgparken :)
Svar
13
· Visningar
1 373
Senast: maalin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt