Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur I fredags upptäckte sambon och svärfar till deras och för all del min förskräckelse att det var en orm i vedhögen. Sen dess har vi sett...
Svar
4
· Visningar
10 024
Senast: eyz
·
Lantbruksdjur Mamma vill ha höns, någon gång i framtiden. Inom 1år räknar jag väl med att det ska bli dags. Lantrashöns är välkommet. Men de måste...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: LIA
·
Däggdjur Jag har en högenergisk liten duracellguldhamster vid namn Fido, han är ca ett halvår gammal nu. På kvällarna är han alltid igång och får...
Svar
7
· Visningar
1 769
Senast: Modig_Korn
·
Lantbruksdjur För några veckor sedan hade vi 13 fullvuxna höns, nu har vi fyra kvar. Det började med att en enda försvann. Sedan var det lugnt i ett...
Svar
19
· Visningar
7 990
Senast: Luff
·
M
Däggdjur Hej! Har köpt 2 st lejonhuvde dvärgkaniner. De är 3 månader nu. De är väldigt gosiga och tama. Några frågor till er som verkar...
Svar
2
· Visningar
5 329
Senast: Jenka
·
Lantbruksdjur Vid min hästs bete går det ett gäng helt underbara kvigor som verkligen får mig att förstå varför jag blev vegan :D, men ikväll satt jag...
Svar
5
· Visningar
1 093
Lantbruksdjur jag måste bara skriva av mig lite. igårnatt hände en skitläskig grej:crazy: med korna. jag är nästan säker på¨att det har varit nått...
Svar
3
· Visningar
948
M
Däggdjur Jag har en dvärghamster som jag köpte när den var några veckor gammal och hade skilts från sin mamma. När jag köpte honom var han itne... 2
Svar
28
· Visningar
6 521
Senast: mariareinman
·
M
Övr. Djur Är det nån som vet vad det här är? :S Ska det typ bli en fjäril av något slag eller så? Hittade den på baksidan häromdan...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Ms-mee
·
Lantbruksdjur :love: Hur många blir avundsjuka?? ;) 15 stycken små sötnosar har jag för tillfället och det kommer nog några... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
13 689
Senast: nepita
·
Lantbruksdjur Vårt första gåspar har fått 4 små sötnosar :love: Mamma Gås den vita å Pappa gås den vit/gråa E så glad att det blev något det...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: Sasse
·
N
Lantbruksdjur Hej alla. Jag köpte fem isländska vikingahöns igår. Det är två fjolårskycklingar och tre småttingar som dock är rätt många veckor och...
Svar
5
· Visningar
3 951
Senast: Nelly_Muffin
·
Lantbruksdjur Går det att avhorna en vuxen highland cattle kossa? Hur gör man isåfall det på bästa sätt? Skulle den sedan kunna gå med hästar trots...
Svar
4
· Visningar
3 009
Senast: Popcorn
·
S
Lantbruksdjur Hej! Jag har kollar på lite gamla bilder i min dator och kom fram till en oemotståndlig gullig höna! Jag kan tyvärr inte komma på vad...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: sssara_
·
Övr. Djur Tre spindlar och en larv har jag fått syn på som jag inte hittar i vår insektsbok, så jag tänkte testa och se om ni kanske kunde hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Sasse
·
R
Övr. Djur Våran kanin hoppar lös i vårat kök och har en bur med mat och spån i. Hon har dessutom fått katternas lurviga låda (en sån med en...
Svar
6
· Visningar
4 255
Senast: Jenka
·
C
Övr. Djur Jag undrar om man kan bygga ett eget terrarie till sin sköldpadda med träväggar och presening(stavnig?) i botten och sedan ha sand på...
Svar
19
· Visningar
1 456
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Sitter på jobbet och den årliga nedramligen skedde idag, när måsarnas ungar trillar ner från ett tak till ett lägre. Nu sitter en unge...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka