Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Vi har 3 nya jättesöta Degus hemma (de heter Degus på engelska, vet ej om de har annat vardagsnamn på svenska). Vi har byggt egen...
Svar
12
· Visningar
2 263
Senast: Nominous
·
Lantbruksdjur Blev inte lite förvånad när jag gick ut i hagen för att hämta min häst i tisdags. Där skuttade det omkring en relativt nyfödd kalv...
Svar
15
· Visningar
4 410
Senast: Popcorn
·
Däggdjur Jag och dottern var ute på betet och sprang på detta kraniet. Vi vet inte vad det kan ha varit för djur. Dottern som är väldigt...
Svar
8
· Visningar
2 592
Senast: angelwings
·
Däggdjur Min hamster har sett lite "svettig" och "flottig" ut i pälsen och dumma jag har ju inte tänkt till överhuvudtaget och inser nu att det...
Svar
9
· Visningar
2 602
Senast: Gabbi
·
Däggdjur Någon som vet vad det kan tänkas vara? Upptäckte idag att våran dvärghamster, har kala fläckar och torkade sår på ryggen :( Han är väl...
Svar
10
· Visningar
11 483
Z
Övr. Djur Denna lilla orm hittade jag för ett år sedan, jag var helt säker på att det var en huggorm, medans andra menade att det var en snok. Men...
Svar
15
· Visningar
9 226
Senast: Linda.B
·
Däggdjur Hej!! Tänkte bara berätta att jag sett en varg idag. Det va riktigt häftigt han sprang över vägen när vi skulle köra förbi, å först...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Kilauea
·
Däggdjur Tänkte först lägga alla bilder i marsvinstråden men tänkte sedan: 1. Det blev många bilder :D 2. Kanske finns det en och annan som...
Svar
16
· Visningar
3 189
Senast: Tviggy1081
·
R
Däggdjur Hejsan Har näst intill panik då jag är bortrest och mina kaninpassare hemma ringer och säger att den ena inte är där.:cry: Mina...
Svar
2
· Visningar
1 496
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Är det någon som har haft kanin med pasteurella och faktisk lyckats med behandlingen? Kaninen här hemma är under behandling för detta...
Svar
5
· Visningar
2 612
Däggdjur Min kompis köfte för någon månad sedan en hamster, kanske var 2 månader sedan. Alla hennes djur har alltid fått gå lösa när möjligheten...
Svar
12
· Visningar
3 454
Senast: astronaut
·
Övr. Djur I fredags upptäckte sambon och svärfar till deras och för all del min förskräckelse att det var en orm i vedhögen. Sen dess har vi sett...
Svar
4
· Visningar
10 018
Senast: eyz
·
Lantbruksdjur Mamma vill ha höns, någon gång i framtiden. Inom 1år räknar jag väl med att det ska bli dags. Lantrashöns är välkommet. Men de måste...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: LIA
·
Däggdjur Jag har en högenergisk liten duracellguldhamster vid namn Fido, han är ca ett halvår gammal nu. På kvällarna är han alltid igång och får...
Svar
7
· Visningar
1 747
Senast: Modig_Korn
·
Lantbruksdjur För några veckor sedan hade vi 13 fullvuxna höns, nu har vi fyra kvar. Det började med att en enda försvann. Sedan var det lugnt i ett...
Svar
19
· Visningar
7 827
Senast: Luff
·
M
Däggdjur Hej! Har köpt 2 st lejonhuvde dvärgkaniner. De är 3 månader nu. De är väldigt gosiga och tama. Några frågor till er som verkar...
Svar
2
· Visningar
5 320
Senast: Jenka
·
Lantbruksdjur Vid min hästs bete går det ett gäng helt underbara kvigor som verkligen får mig att förstå varför jag blev vegan :D, men ikväll satt jag...
Svar
5
· Visningar
1 091
Lantbruksdjur jag måste bara skriva av mig lite. igårnatt hände en skitläskig grej:crazy: med korna. jag är nästan säker på¨att det har varit nått...
Svar
3
· Visningar
943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Survey
  • Ponny dödad av varg

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama