Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Däggdjur hur gör ni med era utekaniner? Vi har en bur & sen en stor hage dom springer i, ligger solen direkt på så har vi en stor parasoll i...
2
Svar
20
· Visningar
5 556
Senast: Jenka
·
Däggdjur Sonen har otur med sina hamstrar.. Första; för några år sen fick han en guldhamster. Den levde länge, tre år hade vi den, sen blev han...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: lynxlady
·
J
Däggdjur Är det någon som vet vad man kan göra om man hittat två tamkaniner ute? Finns det något likande kattjouren fast till kaniner? Min kompis...
Svar
18
· Visningar
2 446
Senast: salander
·
Övr. Djur Det är ju så otroligt varmt nu för tiden, och akvarievattnet blir väldigt väldigt varmt, jag brukar ha under 24grader i mitt.. 22-24...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: MinIan
·
S
Övr. Djur ja, nu är det så att jag börjar sakna att ha små gulliga :angel: ermitkräftor... jag har haft flera stycken genom åren, men deras...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: sally_lipton
·
Lantbruksdjur Nu är det dags att kastrera den lille bocken. Är det någon som har gjort detta? Kommer han att hata mig efteråt? Getter brukar vara...
Svar
3
· Visningar
1 472
Senast: fejko
·
M
Lantbruksdjur vill veta allt om getter, skötsel, rutiner osv. och framförallt hur stänger man in dom små rackarna?? klarar de kyla? värme? vilken...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: mausi
·
Däggdjur Vi har 3 nya jättesöta Degus hemma (de heter Degus på engelska, vet ej om de har annat vardagsnamn på svenska). Vi har byggt egen...
Svar
12
· Visningar
2 266
Senast: Nominous
·
Lantbruksdjur Blev inte lite förvånad när jag gick ut i hagen för att hämta min häst i tisdags. Där skuttade det omkring en relativt nyfödd kalv...
Svar
15
· Visningar
4 410
Senast: Popcorn
·
Däggdjur Jag och dottern var ute på betet och sprang på detta kraniet. Vi vet inte vad det kan ha varit för djur. Dottern som är väldigt...
Svar
8
· Visningar
2 596
Senast: angelwings
·
Däggdjur Min hamster har sett lite "svettig" och "flottig" ut i pälsen och dumma jag har ju inte tänkt till överhuvudtaget och inser nu att det...
Svar
9
· Visningar
2 606
Senast: Gabbi
·
Däggdjur Någon som vet vad det kan tänkas vara? Upptäckte idag att våran dvärghamster, har kala fläckar och torkade sår på ryggen :( Han är väl...
Svar
10
· Visningar
11 495
Z
Övr. Djur Denna lilla orm hittade jag för ett år sedan, jag var helt säker på att det var en huggorm, medans andra menade att det var en snok. Men...
Svar
15
· Visningar
9 227
Senast: Linda.B
·
Däggdjur Hej!! Tänkte bara berätta att jag sett en varg idag. Det va riktigt häftigt han sprang över vägen när vi skulle köra förbi, å först...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Kilauea
·
Däggdjur Tänkte först lägga alla bilder i marsvinstråden men tänkte sedan: 1. Det blev många bilder :D 2. Kanske finns det en och annan som...
Svar
16
· Visningar
3 190
Senast: Tviggy1081
·
R
Däggdjur Hejsan Har näst intill panik då jag är bortrest och mina kaninpassare hemma ringer och säger att den ena inte är där.:cry: Mina...
Svar
2
· Visningar
1 526
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Är det någon som har haft kanin med pasteurella och faktisk lyckats med behandlingen? Kaninen här hemma är under behandling för detta...
Svar
5
· Visningar
2 618
Däggdjur Min kompis köfte för någon månad sedan en hamster, kanske var 2 månader sedan. Alla hennes djur har alltid fått gå lösa när möjligheten...
Svar
12
· Visningar
3 457
Senast: astronaut
·
Övr. Djur I fredags upptäckte sambon och svärfar till deras och för all del min förskräckelse att det var en orm i vedhögen. Sen dess har vi sett...
Svar
4
· Visningar
10 023
Senast: eyz
·
Lantbruksdjur Mamma vill ha höns, någon gång i framtiden. Inom 1år räknar jag väl med att det ska bli dags. Lantrashöns är välkommet. Men de måste...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: LIA
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka