Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Djur
Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan
Lantbruksdjur
Passar fåren åt grannen, som är på semester. Ett av lammen (det förvarnades jag om redan innan) är klent, kan ha svårt att resa sig och...
Lantbruksdjur
Åh, jag har en liten dröm om att ha en liten hönsgård i framtiden med några höns, 4-5 stycken kanske. Små hönor ska det vara :) Dom får...
Lantbruksdjur
Från fårhållning på "lösdrift" inomhus till fjäderfäbostäder. Även dessa på lösdrift inomhus givetvis, men då jag vill hålla mina raser...
Lantbruksdjur
Hej, jag har ett problem.. Jag går i nian och har tänkt söka till Lillerud nästa år. Bor 100 km därifrån och ska gå på internatet. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.