Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Jag vill se bilder på bukefalisternas råttor! :bump: Har efter mycket om och men äntligen fått chans att ha smådjur igen och sitter...
2
Svar
24
· Visningar
3 221
Senast: dramatik
·
Övr. Djur Ja, jag kanske är lite konstig - men jag har något fantastiskt att berätta. Jag är så stolt över vad jag fick uppleva igår kväll! Jag...
Svar
17
· Visningar
3 665
Senast: Kookaburra
·
Däggdjur Egentligen bildbomb, har fler bilder i kameran med bilder på något annat marsvinsrelaterat. Förra sommaren ville jag utöka min...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Generalen
·
Övr. Djur Är det djurplågeri eller förenligt med våra djurrättslagar?
2 3
Svar
55
· Visningar
9 095
Senast: Gnist
·
Lantbruksdjur Funderar på att skaffa ett par ankor och har fastnat för rasen mignon. Eftersom det verkar svårt att hitta sidor på nätet med info så...
Svar
13
· Visningar
7 571
Senast: gadriel
·
Däggdjur Ja, vad ska jag ha för färg på min kanin's nya sele? Han är gråblå/vit och har gråblåögon. Helst vill jag inte ha blått för jag tkr inte...
Svar
13
· Visningar
1 493
Däggdjur suck nu har jag haft flera flera kulla där ungarna bara dör. inga tecken, inte dåliga så det syns, äter och dricker och är hur pigga...
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: Cattis_E
·
Lantbruksdjur Passar fåren åt grannen, som är på semester. Ett av lammen (det förvarnades jag om redan innan) är klent, kan ha svårt att resa sig och...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 451
Lantbruksdjur Åh, jag har en liten dröm om att ha en liten hönsgård i framtiden med några höns, 4-5 stycken kanske. Små hönor ska det vara :) Dom får...
Svar
3
· Visningar
2 221
Senast: lynxlady
·
Däggdjur Har under det senaste dygnet hämtat hem två nya kaniner =) Den ena är en "Sverigehare" (25% belgisk hare, 25% dvärghare, 50% engelsk...
Svar
1
· Visningar
931
Lantbruksdjur Från fårhållning på "lösdrift" inomhus till fjäderfäbostäder. Även dessa på lösdrift inomhus givetvis, men då jag vill hålla mina raser...
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: Gnist
·
I
Övr. Djur Hejsan, Jag är i gotland nu och det är en hackspettsunge på altanen, den sitter ner med huvudet i "ryggen", själv tror jag att den...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: Jenka
·
Däggdjur Passar några bekantas dvärgvädur nu i en vecka. Jättetrevlig liten sak! :) Men la märke till att den inte gnagde så bra, den ville, men...
Svar
15
· Visningar
2 292
·
Däggdjur Läste en tråd på ett annat forum där en medlem rekommenderades att amputera en del av svansen på sin mus då den blivit skadad. Detta...
Svar
18
· Visningar
2 897
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Kom och tänka på detta när ena minigrisen kräktes idag (fast jag tror det bara var tillfälligt för hon mådde bra resten av dagen.)...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: LottaP
·
M
Däggdjur hej jag har presis köpt ett marsvin och har sett att den har ett sår och små svarta prickar runt om, är det löss?
Svar
2
· Visningar
924
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Fick en mal av pappa till mitt akvarium, då var han pytteliten och jättesöt. Nu, mer tre år senare är det en rätt stor sak på närmare 25...
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Här kommer lite frågor från en nybliven akvarieägare. Jag har ett 70L akvarium där det enligt opålitlig termometer är 27C. I akvariet...
Svar
1
· Visningar
3 258
Senast: Gabbi
·
Däggdjur Jag har en lejonhuvad ..(vad heter dom mer??:o) kanin som är ca 11 månader. Jag har haft honom sedan oktober, och i början höll jag på...
Svar
10
· Visningar
5 983
·
M
Lantbruksdjur Hej, jag har ett problem.. Jag går i nian och har tänkt söka till Lillerud nästa år. Bor 100 km därifrån och ska gå på internatet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama