Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Däggdjur Jag tog över en ökenråtta(gerbil) av min pappas nya tjej . hon kunde inte ha kvar den pga flytt och så . den är jätte svår att få ut...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Gerbillus
·
P
Övr. Djur Mina honor får yngel stup i kvarten, nu har jag typ 30 nyfödda. Jag har en liten fråga, för jag funderar på att köpa fler akvarium och...
Svar
6
· Visningar
2 016
Senast: Gabbi
·
Däggdjur Jag har ett dilemma. Ska jag ha kaninerna ute eller inne i vinter? Just nu bor de inne, kaninerna bor på ca 4 kvadrat, och det...
2
Svar
21
· Visningar
2 790
Senast: MinIan
·
Däggdjur Är det någon som vet när kaninungar slutar vara beroende av sin mamma? När slutar de dia och börjar äta vanlig mat? Fick just reda på...
Svar
11
· Visningar
4 454
Senast: fannyklarstrom
·
M
Däggdjur Jag har en hona som är en vit lejonhuvad kanin på 4 år. Och idag(11/8-09) Så var jag och min kompis hos henne med min hona och hennes...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Jenka
·
Övr. Djur De här fiskgjusarna har övertagit ett övergivet havsörnsbo någonstans i Finland. De har börjat lägga mossa i boet och övervakar det...
2
Svar
31
· Visningar
3 817
Senast: Nethril
·
Däggdjur Jag vill så gärna ha 2 minigrisar längre fram! Tänkte utomhus men de får gärna komma in ibland, om det går att göra så? Eller måste de...
2 3
Svar
47
· Visningar
22 762
Däggdjur Har nu två marsvins hanar, en 5år och den andra 2-3år. Den yngsta fick jag överta tidigare i sommras. De bor i en stor bur, tsm med en...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Modig_Korn
·
Lantbruksdjur Hej hej!! Har precis fått hem tre stycken uuuuur söta gotländska pälsfårstjejer.. Finns det någon fler med denna ras?? Hur är de...
Svar
5
· Visningar
2 272
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Upptäckte när jag kom hem nyss en fågel(tror det är en svala)som bara ligger på marken. Den ser ut att vara vuxen, inge dunig eller så...
Svar
13
· Visningar
8 613
Senast: aiquen
·
J
Övr. Djur Kan någon hjälpa till att artbestämma detta läskiga kryp? Kanske lite svårt att se.. Den har vingar iaf, och en jättelång läskig...
Svar
9
· Visningar
11 629
Senast: Gabbi
·
Däggdjur eller som man säger "man tager vad man haver" I det här fallet lastgallret till släpvagnen, några reglar, en gammal...
Svar
4
· Visningar
1 732
Senast: cewe
·
O
Däggdjur På baksidan står det att en öppnad påse håller 6 månader. Sen då? Jag har en som är öppnad vid jul, kan den används än?
Svar
14
· Visningar
3 769
·
Lantbruksdjur Jag har i dagsläget vääldigt mycket ogräs i mina hagar. Jag håller på att bli galen på eländet. De senaste två åren har hästarna (tre...
Svar
13
· Visningar
2 176
Senast: Luff
·
K
Övr. Djur Hej! Har nyss köpt en kaninhona som jag i höst tänkte ha ungar på. Eftersom jag endast har en vinterbur med ben så tänkte jag om man...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 719
Senast: Modig_Korn
·
A
Däggdjur Hur gammal måste en han kanin vara för att man ska kunna kastrera den?
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: vego96
·
H
Övr. Djur Finns väll inte så många allergivänliga djur med päls men knner du till något? Pojkvännen är allergisk, inte hyper dock, vi har ju katt...
2 3
Svar
48
· Visningar
43 570
Senast: Missty
·
Övr. Djur Vi ska flytta nu i dagarna och nu har turen nästan kommit till akvariumet. Kan man göra så att man fyller akvriumet nästan med...
Svar
6
· Visningar
1 679
Senast: cewe
·
M
Däggdjur Hej, har 2 lejonhuvade dvärgkaniner. Syskon. Trots att ha frågat flera blev vin inte kloka på könet. Tog till vet för ev kastrering när...
Svar
8
· Visningar
1 130
·
V
Övr. Djur Nu skriver jag om något som jag inte har en aning om, detta är ett tips i tredje hand. Min hustru har häromdagen pratat med vår...
Svar
2
· Visningar
1 452
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama