Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Däggdjur Hej! Nu är det så att min kanin ska få ungar, och jag undrar om ni skulle vilja dela me er om era kunskaper om kaninungar. Det va...
Svar
10
· Visningar
1 154
Senast: mavil
·
Däggdjur Jag har två kaniner, en hona på 7 år, och en hane på drygt 1 år. Då jag förstås inte vill att en så gammal tjej ska behöva ha ungar, så...
Svar
9
· Visningar
4 215
Senast: Jenka
·
L
Däggdjur Min guldhamster har haft en vårta på hakan ganska länge nu. Den blir inte större, vad jag kan se, men den verkar heller inte vilja...
Svar
8
· Visningar
1 631
·
Övr. Djur Startade upp mitt 52liters som jag tänkte använda som yngelkar och karantän när det väl skulle behövas. så jag känner en person som...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Åh vad jag har längtat :bump: Har precis fått hem min kejsarskorpion från expot och här är bilder på minstingen. Okönad so far, men vi...
Svar
18
· Visningar
1 777
Senast: Septicemia
·
Lantbruksdjur Min mamma har ett gäng höns, däribland ca 10 bruna värphybrider (tror det är Leghorn eller Lohman??) som går fritt med de andra hönsen -...
Svar
5
· Visningar
2 752
Senast: lady_vip
·
Lantbruksdjur Det bidde bara 2! Som marsipan, bestänkta med choklad!:love: Födda 27/7 Foto idag 23/8 Dvs ca en månad gamla flickor...
Svar
12
· Visningar
1 406
Senast: Popcorn
·
Övr. Djur Jag har köpt in ett antal nya växter till mitt akvarium. Har läst många gånger om CO2, och att man bör tillsätta det för att...
Svar
15
· Visningar
3 069
Senast: Gabbi
·
Däggdjur och katter som föds upp för kött- och skinnproduktion i Asien... "ATL: Norska pälsfarmare i blåsväder Den norska...
2
Svar
21
· Visningar
1 934
Senast: ginnies
·
O
Däggdjur Jag har nu varit inne hos veterinärn än en gång med ena grisen då hon är slö och matvägrar. Sist jag var där för 3 dagar sen så fick jag...
Svar
11
· Visningar
3 275
Senast: OhNoez
·
N
Däggdjur Har en liten fråga. Ser många som redan vid någon/några dagars ålder på kaninungarna kan säga vad det kommer bli för färg på de. How...
Svar
12
· Visningar
3 866
Senast: Harmoni
·
Däggdjur Ja, nu har Malte och Skogsmusen bestämt sig för att möblera om buren. De liksom går under höet och trampar ut det över hela buren...
Svar
3
· Visningar
1 503
Senast: sussantuss
·
Däggdjur ja, hur roligt är det att ha marsvin egentligen? har hört att temperamentet skiljer sig mellan de olika pälsvarianterna, vilken...
Svar
17
· Visningar
1 711
Senast: minponny
·
M
Däggdjur Har nu haft våra små sen i april och uteburen är hur bra som helst. Funderar nu över det här med mörkret som kommer :mad:. Spelar det...
Svar
1
· Visningar
837
·
Lantbruksdjur Brukar inte vara här, men är inte den här för söt!? http://www.youtube.com/watch?v=FsPaUL9KUr8 Sonen ville ha en...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Jag har ett 600 liters akvarium som gör mig galen snart. I flera år har jag haft ett stim med pirayor men dessa har nu gått vidare till...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Gabbi
·
T
Övr. Djur Imorse busade min kanin som vanligt i och hoppade upp i min säng. Hon börjar tvätta sig mycket på ena tassen och jag ser en blodfläck på...
Svar
11
· Visningar
15 377
Senast: Tofslan
·
Övr. Djur Nu har min huskompis fått i skallen att han vill skaffa akvaruim. Eller tja, akvarium har vi men det är tomt och nu vill han dra...
2
Svar
28
· Visningar
15 285
Senast: Mabuse
·
Däggdjur Min kompis kanin har blivit sjuk och mest legat sitta i ungefär 3 dagar. Idag eftermiddag upptäckte hon att kaninen var blöt och att det...
Svar
4
· Visningar
2 376
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Hej alla! Jag tänkte återuppstarta mitt akvarium som legat nere i ca 3 år. Har dammar på marken med växter som liknar Limnophila...
Svar
19
· Visningar
2 359
Senast: MsLuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Barmarksdrag/canicross