Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har köpt in ett antal nya växter till mitt akvarium. Har läst många gånger om CO2, och att man bör tillsätta det för att...
Svar
15
· Visningar
3 064
Senast: Gabbi
·
Däggdjur och katter som föds upp för kött- och skinnproduktion i Asien... "ATL: Norska pälsfarmare i blåsväder Den norska...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: ginnies
·
O
Däggdjur Jag har nu varit inne hos veterinärn än en gång med ena grisen då hon är slö och matvägrar. Sist jag var där för 3 dagar sen så fick jag...
Svar
11
· Visningar
3 267
Senast: OhNoez
·
N
Däggdjur Har en liten fråga. Ser många som redan vid någon/några dagars ålder på kaninungarna kan säga vad det kommer bli för färg på de. How...
Svar
12
· Visningar
3 859
Senast: Harmoni
·
Däggdjur Ja, nu har Malte och Skogsmusen bestämt sig för att möblera om buren. De liksom går under höet och trampar ut det över hela buren...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: sussantuss
·
Däggdjur ja, hur roligt är det att ha marsvin egentligen? har hört att temperamentet skiljer sig mellan de olika pälsvarianterna, vilken...
Svar
17
· Visningar
1 708
Senast: minponny
·
M
Däggdjur Har nu haft våra små sen i april och uteburen är hur bra som helst. Funderar nu över det här med mörkret som kommer :mad:. Spelar det...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Jenka
·
Lantbruksdjur Brukar inte vara här, men är inte den här för söt!? http://www.youtube.com/watch?v=FsPaUL9KUr8 Sonen ville ha en...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Jag har ett 600 liters akvarium som gör mig galen snart. I flera år har jag haft ett stim med pirayor men dessa har nu gått vidare till...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Gabbi
·
T
Övr. Djur Imorse busade min kanin som vanligt i och hoppade upp i min säng. Hon börjar tvätta sig mycket på ena tassen och jag ser en blodfläck på...
Svar
11
· Visningar
15 305
Senast: Tofslan
·
Övr. Djur Nu har min huskompis fått i skallen att han vill skaffa akvaruim. Eller tja, akvarium har vi men det är tomt och nu vill han dra...
2
Svar
28
· Visningar
15 285
Senast: Mabuse
·
Däggdjur Min kompis kanin har blivit sjuk och mest legat sitta i ungefär 3 dagar. Idag eftermiddag upptäckte hon att kaninen var blöt och att det...
Svar
4
· Visningar
2 370
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Hej alla! Jag tänkte återuppstarta mitt akvarium som legat nere i ca 3 år. Har dammar på marken med växter som liknar Limnophila...
Svar
19
· Visningar
2 357
Senast: MsLuna
·
Däggdjur Ja, nu hade jag tänkt att köpa en stor kaninbur till mina lösspringande kaniner här hemma, den enmeters buren de har som matplats har...
Svar
6
· Visningar
1 468
Senast: Scandi
·
Lantbruksdjur Jag har tagit över ett stall och därmed fått ärva en "minigris" på ca 85kg. Han går lös på gården, har en halmad box i stallet och...
Svar
17
· Visningar
2 425
Senast: Boerperd
·
M
Däggdjur Det sägs ju att de brukar bli mellan 5-7 år.. De som jag har haft de senaste åren så har två stycken gått bort vid två år och en vid...
Svar
3
· Visningar
1 186
Däggdjur Kan behöva lite kloka bukeråd, jag och min pojkvän går i kaninköpartankar och funderar lite på vad som man behöver, har än så länge...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: _satelit_93
·
Lantbruksdjur 6 kultingar.... Tema rymden, science-fiction.... ska vara bokstaven "B" i för eller efternamnet! Vi har: 1 prickig flicka- Barbarella...
2
Svar
23
· Visningar
2 137
Senast: KungTulle
·
Däggdjur Och vad gör ni när ni gosar? Jag o Ebbot, min kanin, hade en så otroligt mysig gosestund igår kväll. Jag satt o smekte honom på huvet...
Svar
13
· Visningar
9 936
Senast: Royal_Horses
·
Övr. Djur Gjorde en otrevlig upptäckt imorse när jag cyklade till jobbet. Mitt på en gång/cykelväg så ligger detta...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama