Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Däggdjur Om en kanin inte bajsat på flera dagar - kan det vara så att den äter sina egna bajskulor? Han verkar må bra, tvättar sig, dricker...
Svar
6
· Visningar
4 536
Senast: MinIan
·
H
Däggdjur Lite angående en hane & hona i samma rum. Jag vill föda upp dvärg vädur med japansk teckning, så jag såg en jättefin hane i djuraffären...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Liten
·
Övr. Djur Satt på balkongen när jag hörde en liten fågel skrika. Såg den jagades av en mås. Den hann inte undan utan måsen knep den, flög en bit...
Svar
1
· Visningar
4 697
Senast: LIA
·
Övr. Djur Blir det 10 juni. I nåt sommarlovsprogram för barn. Var och filmade idag med minigriskultingarna i Malmö och är helt slut.... Gissa...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: lilstar
·
Övr. Djur En av de små kattpojkarna som huserar här kom in med en (död) och svanslös ödla och nyfiken som jag är undrar jag givet vad är det för...
Svar
10
· Visningar
8 673
Senast: Gnist
·
Däggdjur Idag när jag skulle fixa klorna på min kanin gjorde jag en upptäckt som inte var där när klippte klorna sist. Min kanin är precis som...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: pimy
·
Däggdjur Jag var på djuraffären igår. Kärade ner mig i en råttpojk och försökte verkligen låta bli att köpa... Men idag skulle jag dit igen för...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: gul_zebra
·
A
Däggdjur Ja som rubriken löd, hur svettas katter igentligen? Har aldrig tänk på det förrens en kompis frågade mig. Hur är det igentligen? Hundar...
Svar
10
· Visningar
13 440
Senast: TinyWiny
·
Lantbruksdjur Bilder, frågor o berättelser inför,under o efter lammning
4 5 6
Svar
114
· Visningar
14 913
Däggdjur Vad har ni för storlek på selen till en lejonhuvud / löwenkanin. Får hem en liten nu på torsdag och tänkte köpa en sele till han. Men...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Jenka
·
H
Däggdjur Har aldrig förstått vad det är är och finns det möjlighet att göra det själv?
Svar
2
· Visningar
1 719
Lantbruksdjur Jag har en get som går lös på gården. Nu skulle jag vilja sätta några prydnadsbuskar för att liva upp trädgården lite grand men jag...
Svar
19
· Visningar
9 619
Senast: annie_
·
H
Däggdjur Om man har en hane & hona i samma rum, kommer hanen till att skvätta mer då? Och hur mycket så fall? Tacksam för svar! :)
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Hejkungen
·
Q
Däggdjur är det någon som vet om man kan kastrera en lite äldre kanin på tre år? tänkte om det kanske var för gammalt eller för riskabelt på...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Scandi
·
Lantbruksdjur Vi är lite inne på att skaffa ev 2 getter som kan äta det inte hästarna äter i hagarna :angel: Får är väl mer kräsna vad jag har...
Svar
9
· Visningar
3 702
Senast: sussantuss
·
A
Lantbruksdjur Finns det någon här som kan hjälpa mig att komma i kontakt med en veterinär som är duktig på minigrisar? PM.:a gärna! Min syster har...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: pimy
·
L
Övr. Djur Hej jag vill gärna skaffa åsna! 1.är det någon här som har en åsna? och i såfall är det något spec man måste tänka på? jo en sak är...
Svar
10
· Visningar
10 996
Senast: Mynta2
·
B
Däggdjur Hej! Finns det någon här som har erfarenheter av att hålla åsnehingst? Det jag hört är att de ska vara tuffare och svårare än...
Svar
2
· Visningar
1 359
Senast: banshee
·
Däggdjur Jag har en 5årig dvärgvädur, han har varit ute i hela sitt liv men nu på slutet har han börjat få lite frysskador på öronen, så jag har...
Svar
7
· Visningar
1 506
Senast: Aylen
·
Däggdjur Har en marsvinsgubbe på 4år som på senare tid börjat tappa hull, han är smal (man känner revben/höftben), han sitter mycket i huset och...
Svar
7
· Visningar
4 741
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama