Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Kan man fixa till en lekstuga till kaninhus? DEt hade ju varit väldigt smidigt för då hade vi kunnat bygga en permanent rastgård i...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: marieka
·
Däggdjur Vet inte vad som hänt min lilla titti.. Hon låter som en fiskmås/fågelunge.. Hon äter, hon är som vanligt men ibland låter hon som en...
Svar
7
· Visningar
2 749
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Vårt akvarie inhyser neontetror, en mal som hållt sig väl gömd i flera veckor och så dessa varelser. Någon som vet vad det är för fisk...
Svar
2
· Visningar
3 394
Senast: eyz
·
S
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: Abova
·
Övr. Djur Bodil är död. Inga fler minicirkusar.
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: Gris-Eva
·
M
Däggdjur Jag har en kastrerad hankanin, som mina två okastrerade hanar är väldigt intresserade av... De brukar få vara ute i kompostgaller och...
Svar
12
· Visningar
1 348
Lantbruksdjur Nu är det djur på gården igen. 20 000 bin och 4 hästar. Det är underbart att kolla ut och se hur det bokstavligen rör sig överallt...
Svar
13
· Visningar
1 276
Senast: Luff
·
K
Däggdjur Någon här som vet när man måste sära på råttbebisarna? har nämligen 11 råttbebisar. inte meningen att vi skulle ha massa bebisar men gud...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Kiivinen
·
Övr. Djur Har märkt att fenorna på pansarmalarna inte riktigt får vara ifred. Jag har 3 st pansarmalar, 2 palettciklider och 10 neontetror...
Svar
13
· Visningar
1 001
H
Däggdjur När har en Hane blivit för gammal för att bli pappa? :)
Svar
5
· Visningar
1 039
Däggdjur Jag har en okastrerad kanin hane på 2 år som jag tyvärr måste göra mig av med :( min nyblivna sambo är tyvärr allergisk. Men nu är...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Emor
·
Däggdjur Jag undrar lite över vad ni ger era kaniner för foder: pelets/hö/grönsaker/annat? och hur det funkar för er, är kaninerna tjocka/normala...
Svar
9
· Visningar
5 538
Senast: Luem
·
Däggdjur Tänker bygga en kaninhage till min kanin och hans marsvinskompis, men vet inte riktigt hur jag ska göra än. Har en ide om hönsnät och...
Svar
7
· Visningar
4 328
Däggdjur Ska iväg på semester snart (hoppas jag) men behöver någon som tar hand dom mina fåglar och kaniner. Någon som vet något bra pensionat...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: Aylen
·
Däggdjur Jag har funderat lite... :D Det står överallt att chinchillor "helst ska vara inne" och sådär, för att dom är känsliga för drag och...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: Aylen
·
Lantbruksdjur Jag håller på med ett skolarbete om kors naturliga beteende och skötsel, det ska bli som en instruktionsfilm. Saknar dock...
Svar
1
· Visningar
1 661
Senast: sally_lipton
·
Lantbruksdjur Vill inte kapa stora hönstråden så gör min egna lilla variant. Jag är ju inte så haj på höns, lite rädd för dom sen jag blev...
Svar
6
· Visningar
1 226
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Idag såg jag en groda med en färg som jag aldrig sett förut, den var helt orange/röd med röd/oranga spräcklor och ränder. Ca 10 cm lång...
Svar
2
· Visningar
8 396
Senast: Clancy
·
Däggdjur min hamster är gammal (3 år) och upptäckte att hans tänder är jättelånga! men han äter och så och är i bra hull. men jag tycker dom är...
Svar
16
· Visningar
3 581
Senast: Modig_Korn
·
Däggdjur Vår bagge förvandlades till en riktig slagskämpe! Ursäkta den dåliga kvalitén och mina små kommentarer.:angel: Hoppas att han inte...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama