Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Däggdjur Berättar lite först om situationen: Har skaffat mig en Dvärgvädur med en japansk teckning (Brunsvart-randig). Kaninen kommer i första...
Svar
1
· Visningar
943
J
Lantbruksdjur Hej alla Fårägare! Vilket kraftfoder ger ni era får?Jag ger dom hö,gröpe och Fårpellets före lammning och när dom fött i ung. i tre...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: tessiem
·
M
Däggdjur Hej Mitt marsvin har fått som en liten boll som är 1 cm i diameter. Den sitter inne i högra benet ( i typ knät om man kan säga så ) och...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: OonettanOo
·
Däggdjur BILDBOMB! Fint väder nu i helgen så inne-ninisarna fick komma ut å skutta en hel del i trädgården. Helt sjövilda rusade de runt och...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Det är ett intressant program om vargar på tvåan nu! Tips tips!
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: Scandi
·
Däggdjur hej, jag undrar lite om färger och parning. det är så att jag har fått en mörk zobel blå hona som ska vara parad med en mörk zobel brun...
Svar
3
· Visningar
892
S
Däggdjur Har förstått att här finns många människor som är duktiga på kaniner. Har eftersatt kloklippningen på kaninen (har så dåligt samvete)...
Svar
5
· Visningar
3 041
Senast: stamp
·
G
Däggdjur funderar på att skaffa kanin.har haft innan(en vi fick). men undrar nu lite om kaniner. innan hade vi en hane. men tycker att det är...
Svar
4
· Visningar
988
Övr. Djur Någon form av geting/bi eller dylikt. Så långt är jag med, men kolla storleken..:eek: Och blåser man på den så rör sig...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Limelight
·
Däggdjur Hur gamla blir kaniner?. Är det någon skillnad om det är små kaniner eller stora kaniner?. Jag har 2st franska vädurar på 2år. Vad ger...
Svar
18
· Visningar
13 516
Senast: Limelight
·
Övr. Djur Vad är det för nå? Något djurs bajs ser det ju ut som iaf...såg det när vi var ute i skogen förra veckan.
Svar
2
· Visningar
3 269
Senast: Kicki_83
·
Övr. Djur Till vilken fågel hör denna vinge??
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Kicki_83
·
Övr. Djur in med lite våriga bilder på era djur. Våran lille Nasse passar på att mysa i solen... kanske kan han bli en vaktgris?;)
2
Svar
25
· Visningar
2 899
Senast: Tarantino
·
Däggdjur Vill så gärna ha dvärggetter, men funderar på hur stor hage 2st behöver?? Självklart så stor som möjligt men vad är mini måttet...
Svar
6
· Visningar
2 867
Senast: Shark
·
Däggdjur Har haft marsvin och kanin i många år och har nu fått för mig att mitt nuvarande marsvin är ensamt. Han bor dock med en liten hermelin...
Svar
6
· Visningar
1 193
Övr. Djur Vi var på skansen igår och jag har lite undeningar hur djuren där lever.. Bor de där året runt? Är det bara i den där små fållorna...
Svar
13
· Visningar
2 304
Övr. Djur finns det mest djurliv i sverige? Om man vill flytta och verkligen garantera sig att man kommer se massor med djurarter, vart ska man...
2
Svar
27
· Visningar
2 488
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Jag har absolut ingen aning om vad jag skriver nu, men jag hoppas att någon invigd förstår vad jag är ute efter. :D Min morfar har...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Angua
·
Lantbruksdjur Min häst är på kliniken efter att hans dumma matte givit honom torr luzern :( Nu undrar jag om getter också kan få...
Svar
6
· Visningar
1 865
Senast: lilstar
·
S
Däggdjur Ni som har kanin inomhus hur gör ni för att det inte ska bli att lukta så mycket kanin hemma? Något speciellt spån? Ungefär hur...
2
Svar
27
· Visningar
17 432
Senast: kenttjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar