Marsvin med en knöl inne i benet

• Däggdjur
  • Trådstartare Trådstartare mattann
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 904
M

mattann

Hej Mitt marsvin har fått som en liten boll som är 1 cm i diameter. Den sitter inne i högra benet ( i typ knät om man kan säga så ) och jag vet inte vad det är eller vad jag ska göra. HJÄLP!!

Sv: Marsvin med en knöl inne i benet

Ta marsvinet till en veterinär, inte mycket man kan göra själv och omöjligt att säga såhär vad det kan vara.

Sv: Marsvin med en knöl inne i benet

Vad jag inte förstår när det gäller sånt här allvarligt är, VARFÖR fråga det här ?
Ring en veterinär så att du får proffisionell hjälp och kan få en tid för undersökning. Troligtvis behövs de röntgas .

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 129
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 809
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: inverterad
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka