Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Hur gör ni nu när det är spånkris? Till hästarna har jag torv (och hatar det) men till kaninerna och marsvinen vägrar jag ha torv...
2
Svar
39
· Visningar
3 499
Senast: paradiset
·
Lantbruksdjur Vallning på specialnivå! http://www.youtube.com/watch?v=D2FX9rviEhw PL
Svar
10
· Visningar
1 407
Däggdjur Jag har blivit lite sugen på att utöka min degufamilj, som idag består av en kastrerad 2½-årig hane och en 1½-årig hona som levt ihop i...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Modig_Korn
·
Däggdjur (Framför allt till råttor) Den där buren som ger gott om klätterutrymme, bra höjd för flera våningar, stänkskydd i botten så man inte...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Generalen
·
Lantbruksdjur Asså, hon skulle ha dom den 15 april. Nu grisade hon alltså i DONETTAS box!!!!! ( Nordsvenska stoets box alltså). Så jag fick rigga upp...
2
Svar
25
· Visningar
9 324
Senast: KungTulle
·
F
Övr. Djur Jag köpte en kampfisk idag. Ville ha en lite yngre som kan växa när jag har den, så en med småfenor vart det. Den var i en liten bur för...
Svar
7
· Visningar
1 571
Senast: Splittan
·
Däggdjur Tips på roliga saker för getter att ha i hagen önskas! De kommer ha en stor stubbe men annars är det ganska plant. Vill ha lite saker...
Svar
4
· Visningar
3 780
Senast: rosaavokado
·
Övr. Djur Härligt med frisk luft! Vår nya bur Emma i "grävlådan" Harry och Emma Harry
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur Fy vilken hemsk tråd :crazy: På nåt sätt har jag också trott att man inte behöver ha alltför dåligt samvete om man köper KRAV...
2
Svar
33
· Visningar
38 070
Senast: LIA
·
Övr. Djur Vi köpte för några månader sen några små röda räkor till vårt akvarium, som ett experiment för att se om de skulle klara sig från...
2
Svar
26
· Visningar
2 564
Senast: Soppan
·
Lantbruksdjur Jag fick två killingar i natt och jag har bara sett en av dem dia (tror jag). Dock har de försökt dia ett antal gånger men mamma bara...
Svar
12
· Visningar
3 316
Senast: Sazalamel
·
Däggdjur Min ena marsvinshona dog idag, vilket blivit en mindre landssorg för hela familjen då den lilla donnan varit med oss i sju år. Kvar...
Svar
9
· Visningar
2 283
Senast: Bodil Åslund
·
Lantbruksdjur Hej Jag funderar på vad den stora hönsrasen heter för nu har vi haft både sparvhök å duvhök här på besök å tagit lite hönor :( Så nu...
Svar
15
· Visningar
6 693
Senast: Welsh
·
F
Däggdjur Min kanin är 7-8 år gammal, hon har alltid varit pigg och hoppig men nu sitter hon mest bara i sin hundkoja (bor i hundgård) och sover...
Svar
5
· Visningar
1 844
Senast: fraaida
·
Däggdjur satt och tittade på bilder i den gamla datorn och hittade bland annat dessa.... :love: Snuffan 4mån Tuss 8mån Nu är de ju...
2
Svar
22
· Visningar
2 763
Senast: anna_bpj
·
Däggdjur Hej! Jag har en långhårig hamsterhane som är 2 år och ca 5 månader. På senare tid har hans vänstra öga haft tendens att klibba ihop sig...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: Modig_Korn
·
Däggdjur Ja alltså kan en kanin äta hösilage? Eller måste de ha just hö??? Känns så onödigt att köpa dessa svindyra småpåsar i affären då vi...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: gadriel
·
W
Däggdjur Hejsan. Jag har två kaninhonor hemma som båda har ungar. Ungarna kom med tre dagars mellanrum och de äldsta är idag 9 dygn. Ungarna...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: sally_lipton
·
Övr. Djur Jag vill veta så mycket som möjligt om kaninavel. Berätta om era egna erfarenheter, allra helst om belgisk jätte som är den ras som...
Svar
16
· Visningar
3 652
Senast: Puma
·
M
Däggdjur Ska man inte ge kaninen mat om man ska låta kastrera den samma dag? Eller ska man ge mat som vanligt innan? Veterinären sa inget om det...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: maalin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama