Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Däggdjur Hej ! jag har haft min kanin nu i snart ett halv år.. utan att ta reda på rasen !:O jag fick den av mamma, som köpt den på...
Svar
17
· Visningar
6 153
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har hållit på med hästar större delen av mitt liv men då jag är arbetslös har jag inte längre ekonomin att hålla på(jag är en...
Svar
19
· Visningar
2 404
Senast: Shenzi
·
Däggdjur Min mamma hittade en vildfärgad/brun (agouti)-råtta igårkväll. Denna stackaren sitter just nu i en papplåda i hennes badkar. Råttan...
Svar
8
· Visningar
2 392
Senast: KisseNova
·
Däggdjur Pelle var på lite knäpphumör idag. Tog ut honom i hagen idag och satte in en pinne som hinder. Den var väldigt lågt satt och han...
Svar
16
· Visningar
1 378
Övr. Djur Jag vet inte exakt hur djuren hålls när de inte är på turné. Men det finns ju iaf regler på hur man får hålla djur såsom hästar...
Svar
17
· Visningar
1 900
Senast: lizan
·
Övr. Djur Vi köpte för en tid sen trådfensregnbågar till vårt akvarium, två honor och två hanar. Verkade må bra, sams med de andra fiskarna och...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Scandi
·
D
Däggdjur Hundinbrott i kaninburen! Jag och min storasyster låg en sen morron och såg på film. Allt var som vanligt, ända tills vi hörde : NEJ...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: vego96
·
Däggdjur Jag har 2 franska vädurer sedan 2 år sedan. Men har lite funderingar på om jag ska skaffa en eller kanske 2 belgiska jättar också. Är...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: Limelight
·
Övr. Djur Finns det någon som har tips på hur man lär en myskanka att gå in i sitt hus. Jag fick en ny hanne för ca 1 1/2 månad sedan. Han förstår...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Lena_B
·
Däggdjur Upptäckte ett ytligt typ "skrubbsår" idag på min kanins vänstra överläpp. Fattar inte riktigt var han har fått det ifrån... Det blöder...
Svar
2
· Visningar
1 739
Senast: kenttjej
·
P
Övr. Djur Sven duva och hans fru Berit ;) Har flyttat in på våran balkong, frun har bosatt sig i en tom blomkruka medans herr Sven vakar...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 329
Senast: M-Meduza
·
Däggdjur Släpade med min kanin till stallet igår så hon fick hoppa runt på fälten och i hästarnas sommarhage. Väldigt lycklig blev hon! Så här är...
Svar
16
· Visningar
1 401
Senast: snorleif
·
N
Lantbruksdjur Min far vill ha myskankor i trädgården som sällskap och hjälp mot sniglar och andra kryp. Så jag undrar då lite å hans vägnar, om...
Svar
7
· Visningar
15 860
Senast: mul
·
Däggdjur Hade med min kanin till stallet idag som så många andra dagar. Hon brukar få skutta omkring i en egen box undertiden jag mockar...
2
Svar
33
· Visningar
4 588
Senast: Yrja
·
Lantbruksdjur nu såhär i vårens underbara tid så väntar man ju på alla små söta lamm som kommer utploppandes och för vissa tackor går det bra men för...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Tabasco
·
G
Övr. Djur Eftersom att SMGS ligger vilande detta år så kommer jag att stå i en egen monter som Ms Piggy's Pet Pigs med några av mina grisar...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: KungTulle
·
  • Låst
Övr. Djur Jag köpte två stycken dvärghamstrar förra veckan, från en djuraffär i Lund. De är systrar och ungefär tre månader gamla. Den ena av dem...
2 3
Svar
46
· Visningar
12 801
Senast: Gabbi
·
M
Däggdjur Jag ska eventuellt få en eller två kaniner, jag tänkte mig en vit och brun/svart brokad och en blå, hona och hane som skulle heta Indigo...
Svar
1
· Visningar
853
Däggdjur Hej! Ska skaffa två dväggetter och ska nu bygga ett litet hus/koja till dom. Vad ska vi tänka på? Meningen är att den ska stå i hagen så...
Svar
3
· Visningar
4 680
G
Lantbruksdjur I kväll (9 april) 21.00 startar "Grannfejden" i TV3 och handlar om en minigris. Tittar ni riktigt noga kanske ni ser mig & Poppis! :angel:
2
Svar
24
· Visningar
2 778
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar