Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Vill så gärna ha dvärggetter, men funderar på hur stor hage 2st behöver?? Självklart så stor som möjligt men vad är mini måttet...
Svar
6
· Visningar
2 871
Senast: Shark
·
Däggdjur Har haft marsvin och kanin i många år och har nu fått för mig att mitt nuvarande marsvin är ensamt. Han bor dock med en liten hermelin...
Svar
6
· Visningar
1 195
Övr. Djur Vi var på skansen igår och jag har lite undeningar hur djuren där lever.. Bor de där året runt? Är det bara i den där små fållorna...
Svar
13
· Visningar
2 304
Övr. Djur finns det mest djurliv i sverige? Om man vill flytta och verkligen garantera sig att man kommer se massor med djurarter, vart ska man...
2
Svar
27
· Visningar
2 489
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Jag har absolut ingen aning om vad jag skriver nu, men jag hoppas att någon invigd förstår vad jag är ute efter. :D Min morfar har...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Angua
·
Lantbruksdjur Min häst är på kliniken efter att hans dumma matte givit honom torr luzern :( Nu undrar jag om getter också kan få...
Svar
6
· Visningar
1 866
Senast: lilstar
·
S
Däggdjur Ni som har kanin inomhus hur gör ni för att det inte ska bli att lukta så mycket kanin hemma? Något speciellt spån? Ungefär hur...
2
Svar
27
· Visningar
17 478
Senast: kenttjej
·
B
Däggdjur Hej ! jag har haft min kanin nu i snart ett halv år.. utan att ta reda på rasen !:O jag fick den av mamma, som köpt den på...
Svar
17
· Visningar
6 164
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har hållit på med hästar större delen av mitt liv men då jag är arbetslös har jag inte längre ekonomin att hålla på(jag är en...
Svar
19
· Visningar
2 406
Senast: Shenzi
·
Däggdjur Min mamma hittade en vildfärgad/brun (agouti)-råtta igårkväll. Denna stackaren sitter just nu i en papplåda i hennes badkar. Råttan...
Svar
8
· Visningar
2 394
Senast: KisseNova
·
Däggdjur Pelle var på lite knäpphumör idag. Tog ut honom i hagen idag och satte in en pinne som hinder. Den var väldigt lågt satt och han...
Svar
16
· Visningar
1 380
Övr. Djur Jag vet inte exakt hur djuren hålls när de inte är på turné. Men det finns ju iaf regler på hur man får hålla djur såsom hästar...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: lizan
·
Övr. Djur Vi köpte för en tid sen trådfensregnbågar till vårt akvarium, två honor och två hanar. Verkade må bra, sams med de andra fiskarna och...
Svar
8
· Visningar
1 241
Senast: Scandi
·
D
Däggdjur Hundinbrott i kaninburen! Jag och min storasyster låg en sen morron och såg på film. Allt var som vanligt, ända tills vi hörde : NEJ...
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: vego96
·
Däggdjur Jag har 2 franska vädurer sedan 2 år sedan. Men har lite funderingar på om jag ska skaffa en eller kanske 2 belgiska jättar också. Är...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: Limelight
·
Övr. Djur Finns det någon som har tips på hur man lär en myskanka att gå in i sitt hus. Jag fick en ny hanne för ca 1 1/2 månad sedan. Han förstår...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Lena_B
·
Däggdjur Upptäckte ett ytligt typ "skrubbsår" idag på min kanins vänstra överläpp. Fattar inte riktigt var han har fått det ifrån... Det blöder...
Svar
2
· Visningar
1 741
Senast: kenttjej
·
P
Övr. Djur Sven duva och hans fru Berit ;) Har flyttat in på våran balkong, frun har bosatt sig i en tom blomkruka medans herr Sven vakar...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 337
Senast: M-Meduza
·
Däggdjur Släpade med min kanin till stallet igår så hon fick hoppa runt på fälten och i hästarnas sommarhage. Väldigt lycklig blev hon! Så här är...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: snorleif
·
N
Lantbruksdjur Min far vill ha myskankor i trädgården som sällskap och hjälp mot sniglar och andra kryp. Så jag undrar då lite å hans vägnar, om...
Svar
7
· Visningar
15 880
Senast: mul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka