Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt sambon som kollat Duvföreningens forum(?) tog de ca 1 månad tills de försvann, hoppas vid alla gudar att han har rätt så vi inte har värsta duv-fabriken här i sommar... Han tar detta på stort allvar... har suttit å läst på om duvor
Kan ju börja med att säga att antingen har duv-föreningens forum glömt att uppdatera sin info eller så har sambon med vilje läste fel och felinformerat mig, bra för att Berit skulle få va kvar med sitt ägg, för de tar INTE 1 månad, dock tog de ca 1 månad tills ägget kläcktes... såååå jag tror att de e så att sambon "ljugit" liiite liiite grand.....
Just nu ångrar sig nog sambon att han lät Berit och Sven bilda familj just här, för fy f*n va balkongen ser ut, nu e Leif den allra största bajs-maskin och eftersom sambon ville ha Leif får sambon städa efter Leif och ahns föräldrar
Som sagt förhoppningsvis flyttar dom snart, väldigt snart....
Kan ju börja med att säga att antingen har duv-föreningens forum glömt att uppdatera sin info eller så har sambon med vilje läste fel och felinformerat mig, bra för att Berit skulle få va kvar med sitt ägg, för de tar INTE 1 månad, dock tog de ca 1 månad tills ägget kläcktes... såååå jag tror att de e så att sambon "ljugit" liiite liiite grand.....
Just nu ångrar sig nog sambon att han lät Berit och Sven bilda familj just här, för fy f*n va balkongen ser ut, nu e Leif den allra största bajs-maskin och eftersom sambon ville ha Leif får sambon städa efter Leif och ahns föräldrar
Som sagt förhoppningsvis flyttar dom snart, väldigt snart....
Hur duvsäkrar man en balkong? Jag nätar ju in mina för att katterna ska stanna, men man kan väl knappast behöva näta in för slippa duvor?