Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Idag såg jag konstiga spår i snön, det såg ut ungefär som ett T, fast mera spetsigt. Och spåren var spikrakt framför varandra. Såg...
Svar
3
· Visningar
1 503
Senast: orcide
·
Övr. Djur Hur lång tid tar det? Dottern hittade massa fiskägg i akvariet idag nämligen.
Svar
1
· Visningar
3 241
Senast: A-K.Eng
·
N
Lantbruksdjur Jag har letat och letat efter info om uppfödning av Kalkoner, söker man på kalkon på dom flesta sök saiter så får man bara upp recept...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Modig_Korn
·
Däggdjur Vi bor i en lägenhet uppe på ett stall, och har en och annan mus som flyttar in vintertid.. Har en trevlig katta som jagar rätt på dem...
2
Svar
28
· Visningar
3 848
Senast: SummerBreeeze
·
S
Däggdjur Jag har två marsvin som aldrig har bråkat förr, men nu har de börjat bråka. De var bästa vänner förr och följde efter varandra hela...
Svar
15
· Visningar
9 041
Senast: Silferhjelm
·
V
Lantbruksdjur Ni som kan getter vad utfodrar ni med? kraftfoder, mineraler osv osv? Jag har en rätt stor bock som just nu äter hö ( rundbal i hagen...
Svar
1
· Visningar
1 346
Senast: Mynta2
·
Däggdjur min granne som bor typ 20 meter ifrån oss, har haft två kaniner.. ena dog för ett halvt år sen ungefär förmodligen då andra grannens...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: Tinuri
·
Övr. Djur Min mamma har skaffat ett akvarium och var idag i zooaffären och köpte några fiskar. 5 st som jag tror är scalarer och 2 st guppyhanar...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: Scandi
·
S
Övr. Djur kolla länken: http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp usch så hemskt!!!!! :confused: :crazy: hur kan människor göra...
Svar
4
· Visningar
895
·
Däggdjur Jo jag undrar vad denna lilla damens teckning/färg kallas. Färgen går i gråbrunt (tycker hårsstråna ser lite "tickade" ut), med...
Svar
2
· Visningar
1 328
·
B
Lantbruksdjur Jag jobbar med kor, och har hästar hemma. Jag behöver egentligen en till sällskapshäst, men hade hellre haft en KO! Jag älskar dessa...
Svar
6
· Visningar
3 650
Senast: ameo
·
Övr. Djur skulle ta och städa till fåglarna, så ser jag att ena fågelskrället byggt bo nere på golvet *fan* (vill inte ha fler fåglar...). Bara...
2
Svar
37
· Visningar
7 728
Övr. Djur Jag har ett relativt nystartat akvarium (ca 3 veckor), och det har gått kanon ända tills för några dagar sedan. Fiskarna verkar få...
Svar
13
· Visningar
3 170
Senast: AraSlei
·
B
Däggdjur Jaha, då har man precis lyckats klara den lilla moderlösa bebisen med handmatning i tre veckor, och den lever och mår väl och har blivit...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Silferhjelm
·
Övr. Djur kan ni kolla på domhär bliderna och säga om min guppy ska ha yngen...
Svar
6
· Visningar
2 431
Senast: Lovehorse
·
Lantbruksdjur På tjockaste tackan vars juver hårdnat senaste dagarna, kom det mjölk ur spenarna när jag klämde och kände på henne för en stund sedan...
Svar
5
· Visningar
1 226
Övr. Djur Jag har 3 st guramis, som VAR jättefina allihopa... Tills en av dem fick för sig att hata de andra två, så nu biter han och stressar dem...
Svar
10
· Visningar
1 747
Senast: Sleepan
·
Däggdjur Jag har en liten fundering kring kanier och deras ungar. Kan kanin honan gå tillsammans med hanen under dräktighetstid och när ungarna...
Svar
1
· Visningar
927
Däggdjur Jag har alltid fått höra och läst (om jag minns rätt) att dvärgkaniner blir ca 5-6 år vanligtvis, men hur ofta händer det att...
Svar
16
· Visningar
17 029
Senast: vego96
·
Däggdjur Kattf*n fick tag på min ena gerbil och nu ligger hon helt orörlig i min hand, hon andas och så men vad ska jag göra?:confused::cry: Det...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Coronas_Marsvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama