Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Om någon minns tråden om att min dotter ville ha kanin så lyckades jag inte riktigt förena mig med tanken så istället blev det efter...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: angelwings
·
U
Övr. Djur Min guldfisk har plötsligt fått stora vita prickar på sig.. Det stämmer inte in med "vita pricksjukan" då den inte har sånna på...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: unspection
·
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: Kicki_83
·
L
Däggdjur Börjar bli riktigt less på min dv hamster nu... Jag förstår inte vad som hänt. :confused: Hon som alltid varit så gosig (förutom att...
Svar
8
· Visningar
5 895
Övr. Djur http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4632070.ab Har ej sett ngn tråd om detta.
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Sammet
·
Lantbruksdjur Är det någon som vet om fårlopan kan sprida sig till häst om man har får och häst tillsammans?
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: Jeps
·
Lantbruksdjur Vi fick 2st tackor i höstas som vad betäckta och ska lamma i April. Jag har aldrig haft egna får och undrar nu lite om lammningen...
Svar
3
· Visningar
2 223
Senast: Raline
·
Lantbruksdjur Vi har 2st får och är nya på dessa med får. Så jag undrar vad ni ger för foder till era får? och hur mycket? på lantmännen finns det...
Svar
1
· Visningar
1 171
Senast: Raline
·
N
Däggdjur Det är så att min kanin har alltid varit aggresiv . eller ja när hon är i buren å när man ska ta fram henne . när man håller i henne så...
Svar
16
· Visningar
1 260
Senast: LSD547
·
Övr. Djur Mina Guppyhonor är jättekonstiga dom har varit uppe på ytan hela dan + att dom är tjocka är de ett beteende som kantyda på att dom är...
2
Svar
22
· Visningar
8 002
Senast: A-K.Eng
·
D
Däggdjur Hej där ^___^ om exakt 10 ( eller mer) dagar ska min kanin få kaninungar( om hon nu är dräktig) hon har blivit väldigt...
Svar
1
· Visningar
939
Däggdjur http://sydsvenskan.se/malmo/article419005/Brandkarsutryckning-till-cirkuselefant-i-Malmo.html En flera ton sjuk elefant.... kan vara...
2
Svar
23
· Visningar
2 208
Övr. Djur Skönt, inom en snar framtid kommer jag få uppgraderat denne filurs akvarium.... och gratis dessutom.... en polare skänker mig:bow...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: KungTulle
·
Lantbruksdjur Hur stora killingar kan räven ta? Jag ska ha killingar i slutet av mars och här finns gott om räv. Hur länge bör man ha dem innomhus för...
Svar
3
· Visningar
1 084
Däggdjur En sak jag undrat lite över.. Är det vanligt att kaniner fortsatter att para sig efter att man kastrerat dem? De två kaninerna det...
Svar
2
· Visningar
2 891
Senast: Scandi
·
M
Däggdjur Jag har två stycken underbara hermelinflickor :love: som sedan i somras bor helt utomhus. De har ett hus i två våningar där nedre...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Magrinette
·
Däggdjur nu har både Harry och Emma fått vara ute lös i ett par rum, buren är ju i minsta laget så de får vara lösa några timmar om dagen var och...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: Constance
·
Däggdjur Har en nu 1 årig dvärgvädur som jag har haft sen i julas. Han är kelig o nyfiken o vi har kommit bra överens än så länge. Han började...
Svar
16
· Visningar
7 215
Däggdjur Efter en tur på mellandagsrean fick vi två kompisar med oss i en låda. Från början var de tänkt att bli gerbiler till mig. Men det...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 670
Senast: Poisonous
·
Däggdjur Hjälp mig bestämma mig. Jag är uppväxt med smådjur av alla de slag och hade bland annat ett antal marsvin, ett djur jag verkligen...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 695
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka